با بازیکنان متخلف برخورد می‌کنیم؛
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با بیان اینکه این باشگاه با بازیکنان متخلف برخورد خواهد کرد، گفت: اگر سرمربی تیم ما لباس سفید بپوشد بازهم همین نتایج را می‌گیرد.
کد خبر: ۵۴۸۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵ 05 January 2018

علیرضا اژدری زاده درباره نتایج تیم فوتبال فولاد خوزستان در لیگ برتر گفت: ما ابتدای فصل آگاهانه و با برنامه ریزی تیم را بستیم. کادر فنی و بازیکنان بومی و خوبی را به خدمت گرفتیم و سعی کردیم با برنامه ریزی، به جایگاه خوبی برسیم. ابتدای فصل به خاطر فشار تمرینات، چند بازیکن فولاد مصدوم شدند. نتایج دو، سه هفته ابتدایی هم خوب نبود ولی با پتانسیلی که فولاد داشت، روز به روز بهتر شدیم و به رده دوم رسیدیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد ادامه داد: روند خوب ما از هفته پنجم شروع شد و آخرین باخت ما مربوط به هفته پنجم می شود. البته ما آن باخت را قبول نداریم چون به داور مسابقه باختیم. در واقع آخرین شکست ما همان بازی با پرسپولیس در هفته اول بود! این موفقیت شدنی نیست مگر با همبستگی و کار تیمی خوب و همچنین حمایت هیات مدیره.

اژدری زاده با اشاره به توقف فولاد مقابل سیاه جامگان در دقایق پایانی بازی روز گذشته، گفت: در هر مسابقه ممکن است اتفاقات خاصی رخ بدهد مثل بازی روز گذشته با سیاه جامگان. با اینکه داشتیم پیروز می شدیم در ثانیه های پایانی گل خوردیم. این می تواند برای تیم ما یک هشدار باشد تا به روند خودمان ادامه بدهیم.

وی همچنین در خصوص احتمال جذب بازیکنان بیشتر در نقل و انتقالات نیم فصل و وضعیت مدافع رومانیایی تاکید کرد: ما تاکنون حقدوست، بیت سعید و سالاروند را به خدمت گرفته ایم. اگر سرمربی درخواست داشته باشد، بازهم نسبت به برطرف کردن نقاط ضعف اقدام می کنیم. مدافع رومانیایی هم در تمریناتمان حضور داشت ولی بعید است که به تیم فولاد اضافه شود.

مدیرعامل باشگاه فولاد درباره شائباتی که پیرامون پیراهن مشکی سیروس پورموسوی سرمربی این تیم و نتایج فولاد ایجاد شده است، گفت: توانایی یک مربی مهمتر از رنگ پیراهنش است. اگر لباس مشکی پورموسوی به سفید یا قرمز هم تغییر یابد بازهم نتابج ما فرقی نمی کند چون او یک مربی توانمند است.

اژدری زاده در خصوص اعتراض رحیم زهیوی به تعویضش در بازی مقابل سیاه جامگان، اظهار کرد: در فولاد علاوه بر نتیجه، نظم و انضباط هم اهمیت دارد. فرقی هم نمی کند چه بازیکنی بی انضباطی کند. هفته های گذشته گزارشی از ایمان مبعلی به باشگاه رسید که آنرا بررسی کردیم و برخورد لازم را هم داشتیم. اگر هر بازیکن دیگری هم مرتکب تخلف شود و گزارشش به باشگاه برسد، قطعا با او برخورد می شود.

مدیرعامل باشگاه فولاد درباره پیشنهاد اروپایی احمد عبدالله زاده هم گفت: عبدالله زاده از تیم پانیونیوس یونان پیشنهاد دارد ولی بعد از بررسی این پیشنهاد در هیات مدیره و مشورت با سرمربی، درباره آن تصمیم می گیریم. اگر جدایی عبدالله زاده به صلاح باشد که این اتفاق رخ می دهد. اگر هم بنا باشد این بازیکن در فولاد بماند که به کارش ادامه خواهد داد.

اژدری زاده درباره اینکه باشگاه چه شرط و شروطی برای جدایی عبدالله زاده دارد و اینکه گویا پورموسوی مخالفتی با انتقال این بازیکن ندارد، گفت: ما باید منافع باشگاه خودمان را در نظر بگیریم. اگر باشگاه و هیات مدیره به این نتیجه برسد که عبدالله زاده باید کنار تیم باشد، پورموسوی سرمربی تیم هم مخالفتی نخواهد داشت. فردا جزئیات این پیشنهاد بررسی خواهد شد. به هر حال ما سعی می کنیم مسیر پیشرفت را برای بازیکنانمان باز بگذاریم.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار