خطیب جمعه شادگان:
خطیب جمعه شادگان گفت: مشکلات معیشتی مردم باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد و مسئولان برای حل مشکلات مردم اهتمام جدی داشته باشند.
کد خبر: ۵۴۸۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲ 05 January 2018

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مجید شرفی در خطبه‌های نماز عبادی - سیاسی جمعه این هفته شادگان که در محل مسجد حضرت امیرالمؤمنین (ع) برگزار شد، ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: رعایت تقوای، رمز سعادت انسان در دنیا و آخرت است.

حجت‌الاسلام شرفی در ادامه خطبه‌های خود با گرامیداشت ۱۶ دی‌ماه سال ۵۹ سالروز شهادت شهدای هویزه گفت: شهید علم الهدی و یارانش تبیین الگوی مقاومت، ایستادگی کردند و از افتخارات نظام اسلامی هستند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های خود با اشاره به ۱۹ دی سالروز قیام خونین مردم قم در سال ۱۳۵۶ اظهار کرد: مردم قم در این روز در اعتراض به مقاله ساواک علیه امام خمینی (ره) قیام کردند که این قیام موجب پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد

خطیب جمعه شادگان در فراز دیگری از خطبه‌های خود با اشاره به اقدامات برخی افراد آشوبگر در سطح کشور و ضمن محکومیت اغتشاشات اخیر افزود: خط مردم انقلابی از اغتشاشگران جدا است ولی متأسفانه عده‌ای از دشمنان این نظام با وارد شدن به این تجمعات، قصد برهم زدن نظم عمومی و ضربه زدن به نظام اسلامی را داشتند.

وی بیان کرد: امروزه مردم مشکلات معیشتی فراوانی دارند که بر مسئولان لازم است برای رفع این مشکلات اهتمام جدی داشته باشند؛ چون مردم ولی‌نعمت نظام و انقلاب هستند.

حجت‌الاسلام شرفی در پایان گفت: اشتغال و معیشت مناسب حق مردم است و مسئولان این نظام باید مطالبات به حق مردم را پیگیری و برای رفع مشکلات معیشتی مردم اهتمام جدی داشته باشند.

 

منبع: مهر

برچسب ها: نماز جمعه ، شادگان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار