حواشی مجمع انتخاب رییس هیات اتومبیلرانی خوزستان؛
مجمع انتخاب ریاست هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان که با حواشی بسیار همراه بود، برای چهار سال دیگر به ابراهیم جوانمردی رای اعتماد داد.
کد خبر: ۵۴۸۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۰ 06 January 2018

مجمع انتخاب رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان، امروز (شنبه) با حضور صیدانلو، رییس فدراسیون و حیدری، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان برگزار شد.

صادق بشارت‌پور، محمد بلونه، کریم تجار و ابراهیم جوانمردی، کاندیدای احراز ریاست هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان بودند.

پیش از آغاز رسمی مجمع، بلونه که معترض به نظر می‌رسید، پس از یک تماس تلفنی، مجمع را بدون هیچ‌گونه اطلاع قبلی و گویا برای بررسی موضوعی ترک کرد.

پیش از آغاز رای‌گیری، کاندیداها برای مدت 10 دقیقه مجاز به ارائه برنامه‌های خود بودند که بشارت‌پور با انتقاد نسبت به چیدمان مجمع گفت: چرا در این جلسه ما پیشکسوتی را نمی‌بینیم و مجمع به چه صورتی است که در حین صحبت‌های او، ابراهیم نصیری، معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان با تذکر به بشارت‌پور از او خواست که در مدت زمان تعیین شده تنها به ارائه برنامه‌هایش بپردازد.

بعد از بشارت‌پور نیز نوبت به ارائه برنامه‌های بلونه رسید ولی با توجه به این‌که او مجمع را ترک کرده بود، تجار به صحبت پرداخت. او نیز که مخالف به نظر می‌رسید، نسبت به عدم مدیریت در برگزاری این مجمع معترض شد.

پس از 20 دقیقه، بلونه به سالن برگزاری مجمع برگشت و با حالت اعتراض، عنوان کرد: نسبت به اقدامات هیات قبلی معترض هستم و من این جلسه را ترک می‌کنم ولی از طریق مراجع ذیربط، پیگیر موضوعات هستم.

در ادامه نیز پس از ارائه برنامه‌ها از سوی ابراهیم جوانمردی، برگه‌های رای‌گیری بین اعضای مجمع توزیع شد که در همین حین نیز مهدی حکاک، رییس هیات شهرستان رامهرمز که او هم معترض بود، گفت:‌ من نسبت به چیدمان مجمع شکایت دارم و ابراهیم جوانمردی در زمان ریاست خود، تنها به شهرستان اهواز توجه کرد و شهرستانی مانند رامهرمز را ندید.

بعد از صحبت‌های حکاک، مسوول برگزاری مجمع از او و فرد دیگری که هنوز رای خود را نداده بود، خواست که آراء خود را هر چه سریعتر تحویل دهند که این دو فرد برگه‌های سفید خود را به صندوق رای‌گیری انداختند و سپس همراه با بشارت‌پور و تجار (از کاندیداها)، جلسه را ترک کردند.

در همین حین نیز صحبت‌های مخالفین با واکنش‌های مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان همراه و او معتقد بود، هر کسی که قصد دارد در این جلسه باشد و رأی دهد، در جلسه بماند، در غیر اینصورت کسانی که معترض هستند، می‌توانند اعتراض خود را از طریق مراجع ذیصلاح پیگیری کنند و درست نیست با بیان حرف‌هایی با آبروی افراد بازی شود و این اقدام اصلا صحیح نیست.

بعد از سپری شدن این حواشی بسیار، نوبت به خواندن رای‌ها رسید که تعداد آراء انداخته شده به صندوق، 16 رای اعلام شد و در نهایت ابراهیم جوانمردی با کسب 13 رای برای چهار سال دیگر به عنوان رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان انتخاب شد.

همچنین یک رای به بشارت‌پور اختصاص داشت و دو رای دیگر نیز سفید بودند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار