مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: احتمال می‌رود که امشب بارش باران در مناطق شمالی و بارش برف را در تاراز و ارتفاعات استان داشته باشیم ولی به شدت شب گذشته نخواهد بود.
کد خبر: ۵۴۸۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰ 06 January 2018

کوروش بهادری با اشاره به شرایط جوی استان خوزستان اظهار داشت: بر اساس اطلاعیه‌ای که در 14 دی ماه صادر کردیم خوشبختانه شامگاه 15 دی ماه شاهد بارش برف و باران در برخی از مناطق استان بودیم.

وی افزود: این بارش‌ها بیشتر در مناطق شمالی و ارتفاعات استان از جمله شهرستان‎‌های لالی با 10.7 میلی‌متر، ایذه 6.6 میلی‌متر، دزفول 4.6 میلی‌متر، گتوند 2.3 میلی‌متر، اندیمشک 4.4 میلی‌متر، شوش2.6 میلی‌متر و مسجدسلیمان 2 میلی‌متر بوده است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان با بیان اینکه بارش توام برف و باران در منطقه تاراز بوده است، بیان کرد: بارش برف در تاراز 5 سانتی‌متر و در گردنه چری 30 سانتی‌متر گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه نوسان دمایی اهواز بین 22 تا 11 درجه سانتی‌گراد است، گفت: گرمترین نقطه استان آبادان و اهواز با 22 درجه سانتی‌گراد و سردترین نیز تاراز با صفر درجه سانتی‌گراد بوده است.

بهادری ضمن پیش‌بینی جو نسبتا پایداری تا آخر هفته برای دیگر نقاط، عنوان کرد: احتمال می‌رود که امشب نیز بارش باران در مناطق شمالی و بارش برف را در تاراز و ارتفاعات استان را داشته باشیم ولی به شدت شب گذشته نخواهد بود.

 

منبع: تسنیم

برچسب ها: هواشناسی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار