فرماندار شهرستان کارون با بیان این‌که امسال شانس آوردیم که باران در اینجا نبارید، گفت: وضعیت فاضلاب در شهرستان کارون بحرانی است و اگر باران در اینجا ببارد وضعیت فوق بحرانی خواهد شد.
کد خبر: ۵۴۹۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ 08 January 2018

معصومه خنفری اظهار کرد: وضعیت فاضلاب شهرستان کارون خوب نیست و امسال شانس آوردیم که باران نبارید. اگر باران می‌آمد وضعیت فاضلاب شهرستان از حالت بحرانی به فوق بحرانی تبدیل می‌شد.

وی افزود: عدم بارش باران خوب نیست اما چون وضعیت فاضلاب شهرستان کارون بسیار نابه‌سامان است، نباریدن باران باعث شد تا مشکلات فاضلاب، شهرستان را دچار بحران نکند.

فرماندار شهرستان کارون تصریح کرد: وضعیت فاضلاب در شهرستان کارون بحرانی است و اگر باران در اینجا ببارد وضعیت فوق بحرانی خواهد شد.

خنفری بیان کرد: شرکت آب و فاضلاب اهواز مناقصه‌ای برگزار کرده و پیمانکار آن نیز مشخص شده است تا کار خود را در یکی از مناطق شهرستان برای حل مشکل فاضلاب آغاز کند. در این زمینه امیدواریم که هرچه سریعتر اقدامات مورد نظر انجام بگیرد.

وی گفت: تعهداتی که قرار بود برای حل بحث مشکل فاضلاب شهرستان اجرایی شود، عملیاتی نشده است. در این زمینه در خیابان مقاومت درویشیه خط جمع کننده فاضلاب فقط احداث شده و خطوط فرعی آن هنوز اجرایی نشده‌اند.

فرماندار شهرستان کارون اظهار کرد: به دلیل این‌که خطوط فرعی این طرح هنوز اجرایی نشده، زمین حفاری‌شده رها شده و این مساله باعث پشیمانی مردم از اجرای شبکه فاضلاب و همچنین اعتراض آن‌ها شده است.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار