کد خبر: ۵۴۹۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴ 08 January 2018

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سیدفرهاد رئیسی ظهر امروز در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی در فرمانداری اردبیل اظهار داشت: یکی از اولویت‌های اساسی مرکز بهداشت شهرستان اردبیل نظارت بر مراکز خدمات فروش موادغذایی و بهداشتی است که در روزهای اخیر 10 تن موادغذایی و بهداشتی فاسد از فروشگاه‌های زنجیره‌ای و رفاه در اردبیل کشف شد.

وی با اشاره به اینکه نظارت همه‌جانبه‌ای بر مراکز فروش موادغذایی و بهداشتی به ویژه در فروشگاه‌های زنجیره‌ای وجود دارد، افزود: انتظار می‌رود از همشهریان در مواقع خرید وسایل و اقلام غذایی و بهداشتی به تاریخ و برچسب استاندارد کالای موردنیاز توجه کنند تا موادغذایی و بهداشتی فاسد خریداری نشود.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان اردبیل تصریح کرد: 10 تن مواد غذایی و بهداشتی فاسد شده با همکاری دستگاههای مربوطه معدوم شد و در آستانه فرا رسیدن عید نوروز نظارت بر مراکز فروش موادغذایی و بهداشتی تداوم می‌یابد و با متخلفان توسط دستگاه غذایی باجدیت برخورد می‌شود.

رئیسی گفت: نظارت همه‌جانبه‌ای بر فروش مواد پروتئینی و قصابی‌ها نیز در اردبیل وجود دارد که با همکاری دستگاه غذایی، فرمانداری و مسئولان مربوطه قصابی‌های حاشیه‌های شهر و برخی روستاها ساماندهی می‌شود تا گوشت سالم به دست مردم برسد.

وی بیان کرد: از همشهریان تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف در مراکز موادغذایی و بهداشتی در سریع‌ترین زمان ممکن مراتب را به اطلاع دستگاه‌های مربوطه برسانند تا به این تخلفات رسیدگی و با متخلفان با جدیت برخورد شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار