دبیر استانی ستاد ازدواج دانشجویی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان گفت: ثبت‌نام بیست و یکمین مراسم ازدواج دانشجویی تا 20 دی‌ماه ادامه دارد.
کد خبر: ۵۴۹۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹ 08 January 2018

 

ثبت‌نام در مراسم ازدواج دانشجویی تا 20 دی‌ماه ادامه دارد

عبدالباری جوانمردزاده اظهار کرد: زوج‌هایی که تاریخ عقدشان از 95.7.1 تا 96.10.1 باشد می‌توانند نسبت به ثبت‌نام در سامانه ازدواج دانشجویی اقدام کنند. این دانشجویان برای ثبت‌نام اولیه باید به سایت www.ezdevaj.nahad.ir مراجعه کنند. دانشجویان باید تا يک هفته پس از ثبت‌نام اولیه مدارک خود مانند کپی مدارک هویتی، کپی کارت دانشجویی و کپی عقدنامه خود را به حوزه فرهنگی دانشگاه تحویل دهند.

وی ادامه داد: در دانشگاه‌های مختلف بخش‌های مختلفی مانند معاونت دانشجویی، معاونت فرهنگی یا نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، مدارک را از دانشجو تحویل می‌گیرند. پس از تایید نهایی، ثبت‌نام دانشجویان قطعی می‌شود.

دبیر استانی ستاد ازدواج دانشجویی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان در خصوص شرایط شرکت در بیست و یکمین ازدواج دانشجویی، گفت: شرایط ثبت‌نام مانند سال‌های گذشته است و برای اساتید نیز امکان ثبت‌نام وجود دارد و شرط آن این است که یکی از زوجین، دانشجو باشد. این شرط برای دانشجویان متقاضی ثبت‌نام نیز صدق می‌کند.

جوانمردزاده افزود: امسال نیز اعزام زوج‌ها به مشهد در طرح همسفر بهشت انجام می‌شود. در گذشته این سفر برای تمام زوج‌ها سه روزه بود اما امسال سفر استان‌های نزدیک به مشهد، سه روزه خواهد بود و استان‌هایی مانند خوزستان، بوشهر و استان‌های دیگری که با مشهد فاصله زیادی دارند، چهار روزه خواهد بود.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار