سرمربی تیم تنیس‌روی‌میز پتروشیمی با بیان این‌که امسال وجود بازیکنان با کیفیت کره شمالی، سطح لیگ ایران را بالا برده است، گفت: تفاوت لیگ امسال با سال‌های گذشته نیز حضور همین بازیکنان باکیفیت است.
کد خبر: ۵۴۹۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱ 08 January 2018

هدایت فرهادی در خصوص قهرمانی زودهنگام تیمش در دو هفته مانده به پایان لیگ برتر کشور، اظهارکرد: این مهم حاصل تلاش تمام اعضا و بازیکنان تیم و باشگاه بود. امسال هدف باشگاه این بود که با جذب بازیکنان تیم‌ملی علاوه بر کسب عنوان قهرمانی، بتوانیم از نظر مالی و دیگر مسائل به این نفرات کمک کنیم تا با توجه به این‌که تیم‌ملی اردیبهشت ماه مسابقات قهرمانی جهان را پیش‌رو دارد، ملی پوشان با تمرکز بیشتری به تمرین بپردازند.

وی بیان کرد: به هر حال از ابتدای فصل قرار شد که با یک تیم خوب راهی لیگ برتر شویم و خدا را شکر با نگاه خوب مدیریت ورزش دوست باشگاه به همین صورت هم شد. امسال با توجه به حضور بازیکنان خوب و با کیفیت کره‌شمالی در تیم‌های پتروشیمی، تایدواتر و نفت آبادان، شاهد بازی‌های بسیار خوبی در لیگ بودیم؛ حتی روز گذشته رقابت خوبی بین بازیکنان تیم‌ملی و بازیکنان کره شمالی، دو تیم پتروشیمی و نفت آبادان بودیم که واقعا از تماشای بازی لذت بردیم. به نظرم سال‌ها بود که چنین بازی‌هایی با این کیفیت در ایران انجام نشده بود.

سرمربی تیم تنیس‌روی‌میز پتروشیمی خاطرنشان‌کرد: مطمئنا وجود بازیکنان خارجی، بسیار به کیفیت لیگ ایران و ارتقا این رشته در کشور کمک می‌کند که امسال نیز وجود این بازیکنان با کیفیت، سطح لیگ ایران را بالا برده است. تفاوت لیگ امسال با سال‌های گذشته نیز حضور همین بازیکنان با کیفیت کره‌شمالی است.

وی افزود: در آخرین رنکینگ اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی، ایران در رده بیست و ششم و کره شمالی در رده نهم جهان قرار داشت که به نظرم حضور بازیکنان کره شمالی در ایران بسیار می‌تواند به تیم‌ملی کمک کند. خوشبختانه نفراتی که از کره شمالی به عضویت تیم‌های ایران در آمده‌اند، همگی ملی‌پوش این کشور هستند.

فرهادی در ادامه نیز در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسید امسال پتروشیمی با توجه به در اختیار داشتن نیما و نوشاد عالمیان و همچنین افشین نوروزی و نفراتی از کره‌شمالی، کار سختی برای قهرمانی نداشت، گفت: شاید به این صورت تصور شود ولی تیم‌هایی چون تایدواتر و نفت آبادان نیز از بازیکنان کره شمالی و همچنین ملی‌پوشان ایرانی در ترکیب خود بهره می‌بردند ولی واقعیت این است که بازیکنان تیم ما از نظر کیفی در سطح بسیار بالایی قرار دارند و همان‌طور که گفتم هدف ما از جذب این نفرات، کمک به آن‌ها برای داشتن تمرکز بیشتر جهت کار در تیم‌ملی بود.

وی همچنین بیان کرد: اگرچه دو هفته مانده به پایان مسابقات، قهرمانی تیم ما مسجل شد ولی در ادامه نیز برای این‌که حق تیمی ضایع نشود، با تمام توان و بازیکنان اصلی‌مان روبه‌روی حریفان حاضر می‌شویم.

سرمربی تیم تنیس‌روی‌میز پتروشیمی در پایان عنوان کرد: همچنین امسال بازیکنان جوان و جویای نام ایرانی شجاعانه بازی کردند و این نوید آینده خوب را برای تنیس‌رو‌ی‌میز کشور می‌دهد.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: تنیس روی میز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار