رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان:
رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت : بیشتر شکایت مردمی در سامانه 124، در خصوص گرانفروشی و بالا بودن قیمت‌های گوشت، نان و تخم مرغ است.
کد خبر: ۵۴۹۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸ 09 January 2018

بهرام جباری اظهار کرد: مردم در استان خوزستان با تماس با شماره 124 شکایت‌های خود را به سازمان ارائه می‌کنند که در این زمینه بیشتر شکایات در خصوص گرانفروشی و بالا بودن قیمت گوشت، نان و تخم مرغ بوده است.

وی افزود: خوشبختانه در روزهای اخیر شاهد کاهش قیمت تخم مرغ در بازار هستیم و به نوعی این مشکل حل شده است و قطعا شکایت‌ها در خصوص گرانی تخم مرغ کاهش پیدا خواهد کرد.

رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: گشت‌های مشترکی در این زمینه به همراه سازمان تعزیرات حکومتی برای برخورد با تخلفات گرانفروشی و بالا بودن قیمت‌ها از سوی بازرسان سازمان صنعت انجام می‌گیرد و به شکایت‌های مردم در زمینه‌های مختلف رسیدگی می‌شود.

جباری عنوان کرد: اولویت گشت‌هایی که انجام می‌گیرد با شکایت‌هایی است که مردم به سامانه 124 اطلاع می‌دهند و پس از بررسی، با متخلفان در این زمینه برخورد می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بیشتر گشت‌هایی که انجام می‌گیرد، با اولویت مواد غذایی به خصوص گوشت، تخم مرغ، نان و... است تا کمتر شاهد تخلفاتی از جمله گران فروشی و کم فروشی در بازار باشیم.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: سامانه 124
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار