نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیشتر تجمع‌کنندگان حوادث اخیر در شهرستان ایذه نوجوانان دبیرستانی بودند، از تلاش برای آزادی و حداقل روشن شدن وضعیت بازداشت‌شدگان حوادث اخیر خبر داد.
کد خبر: ۵۵۰۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۸ 09 January 2018

هدایت الله خادمی با اعلام این خبر اظهار داشت: در دیداری که در مجلس شورای اسلامی با وزیر اطلاعات و وزیر کشور داشتم از آنها خواستم تا وضعیت بازداشت‌شدگان حوادث اخیر بویژه در شهرستان ایذه را مشخص کنند تا کمترین هزینه را در این زمینه داشته باشیم.

وی افزود: بیشتر تجمع‌کنندگان حوادث اخیر در شهرستان ایذه نوجوانان دبیرستانی بودند و نقش لیدر را نداشته‌اند و امیدوارم هرچه زودتر به وضعیت آنها رسیدگی شده و به درس و تحصیل بازگردند و شرایطی را شاهد نباشیم که به آنها انگ "مخالف" و "معترض" زده شود.

خادمی با توجه به نگرانی خانواده‌های این نوجوانان ادامه داد: بیشتر خانواده‌ها چه زمانی که بنده در شهرستان ایذه این موضوع را پیگیری می‌کردم و چه حالا که تهران هستم به بنده مراجعه می کردند و نسبت به وضعیت فرزندانشان ابراز نگرانی می کردند که امیدوارم هرچه زودتر با احساس مسئولیت عوامل ذیربط زمینه آزادی و یا اطلاع روشنی از وضعیت این عزیزان برای خانواده ها اعلام شود.

وی در پایان سخنان خود با بیان اینکه نهایت تلاش خود را برای آزادسازی دستگیر شدگان حوادث اخیر در شهرستان ایذه بکار خواهم گرفت، گفت: به عنوان نماینده مردم ایذه به هر نحو ممکن تلاش خواهم کرد تا زمینه آزادی سازی نوجوانان و جوانانی که نقش لیدر را در حوادث اخیر نداشته‌اند و یا با اتهامات هنگفتی رو به رو نیستند فراهم کنم و امیدوارم این تلاش‌ها با همکاری دستگاه‌های مربوطه هر چه زودتر به نتیجه برسد.

 

منبع: ایلنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار