فرهاد توکلی در گفت‌وگو با فارس:
بازیکن تیم ملی فوتسال گفت: توقعات از تیم ملی فوتسال بسیار بالا است و مردم انتظار دارند بازی ها را با گل‌های زیاد ببریم.
کد خبر: ۵۵۰۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶ 11 January 2018

فرهاد توکلی درباره بازی شب گذشته با گیتی پسند اظهار کرد: هر دو تیم از نظر انگیزه در وضعیت خوبی نبودند زیرا نتیجه بازی هیچ تاثیری در جدول نداشت، به همین دلیل در نیمه اول بازی تقریبا سرد دنبال شد.

وی افزود: در نیمه دوم بازی شکل بهتری پیدا کرد و توانستیم بازی با کیفیتی را به نمایش بگذاریم و درگلزنی نیز موفق عمل کنیم تا تیم پرمهره گیتی پسند را شکست دهیم که البته حمایت هواداران نیز بسیار عالی و تاثیرگذار بود.

توکلی عنوان کرد: از پس فردا در اردوی تیم ملی حاضر می‌شویم و خود را برای دو بازی تدارکاتی با بلاروس در هفته آینده آماده می‌کنیم.

وی با اشاره به صحبت های سرمربی تیم ملی مبنی بر قوی بودن تیم‌های همگروه ایران از جمله چین و عراق در جام ملت‌ها، گفت: ناظم الشریعه بیراه نمی‌گوید که چین و عراق حریفان جدی برای ما هستند، زیرا این دو تیم در سال‌های اخیر در حال پیشرفت در فوتسال بوده‌اند و در سطح بهتری نسبت به گذشته قرار دارند.

توکلی بیان کرد: با توجه به اینکه من تجربه بازی در عراق را دارم می‌دانم که عراقی‌ها بازیکنان خوبی دارند که می توانند ما را تحت فشار بگذارند.

بازیکن اهوازی تیم ملی فوتسال بیان کرد: با این همه، پس از اینکه نتایج بسیار خوبی را در سال‌های اخیر با تیم ملی کسب کردیم و در جام جهانی سوم شدیم، توقعات از این تیم بالاتر رفته و مردم انتظار دارند تیم‌های سطح پایین‌تر را با گل های زیاد شکست دهیم.

 

منبع: فارس

برچسب ها: فرهاد توکلی ، فوتسال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار