سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: امیدوارم در بازی فردا (جمعه) بازی زیبا و اخلاق مدارانه‌ای را شاهد باشیم.
کد خبر: ۵۵۰۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۰ 11 January 2018

اکبر پورموسوی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز، گفت‌: امیدوارم که فردا (جمعه) بازی زیبا و اخلاق مدارانه ای داشته باشیم تا به فوتبال ایران کمک کند. فوتبالی که در آن متاسفانه اصول اخلاقی در آن رعایت نمی‌شود. برخی از رسانه‌ها در مصاحبه‌ها دست می برند. در این قضیه تیم فولاد در این زمینه خیلی متضرر شد.

او در ادامه‌ گفت‌: اگر امروز در مکان دوم جدول رده‌بندی هستیم دلیلش یکپارچگی و اتحاد مجموعه فولاد خوزستان بوده است.

سرمربی فولاد در ادامه گفت: متاسفانه بعضی از سایت‌ها از طرف من مربی، با بازیکن مذاکره می‌کردند و به بازیکن می‌گفتند که در لیست مازاد قرار داری و تلاش می‌کردند که بازیکن را در مقابل باشگاه قرار دهند و خوشبختانه در این مورد موفق نشدند.

پورموسوی گفت: فولاد فوتبال خیلی خوبی ارائه می‌کند و ثبات خوبی دارد، اما گسترش فولاد نیز روند خیلی خوبی گرفته و بازی در مقابل این تیم سخت است؛ البته مقابل تیم هایی که خوب فوتبال بازی می کنند، تیم ما هم نمایش خوبی دارد.

او افزود: ما فردا فرشاد جانفزا، فرزاد جعفری، امیر زلیکانی و عبدالله ناصری را به علت مصدومیت در اختیار نداریم.

پورموسوی درباره جذب بازیکن جدید هم گفت: یک جای خالی در تیم داریم و سعی می‌کنیم تا پایان مهلت نقل و انتقالات، یک بازیکن دیگر جذب کنیم.

سرمربی فولاد درباره روند بازی‌های تیمش گفت: وقتی با تیم بزرگی بازی می‌کنیم، نوع و روش بازی آن تیم مشخص است، اما بازی کردن مقابل تیم‌هایی که انتحاری بازی می‌کنند، سخت است و بعضی مواقع، مقابل تیم‌های پایین جدولی غافلگیر شده‌ایم و شاید یکی از ضعف‌های تیم ما این است که مقابل تیم‌هایی که بازی مستقیم ارائه می‌کنند، دچار مشکل می‌شویم.

او گفت: ما نه به دنبال رکورد هستیم و نه اهداف دست نیافتنی. این که ۱۳ هفته است نباخته‌ایم از طرفی به بازیکنان، خودباوری داده و از سوی دیگر شاید آن ها را دچار استرس کند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار