پیشکسوت فوتبال آبادان که امروز فوت کرد فردا با حضور مردم و ورزش دوستان در زادگاهش، رهسپار خانه ابدی می‌شود.
کد خبر: ۵۵۰۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۲ 11 January 2018

 

محمد سعدونی متولد سال ۱۳۱۹ هجری شمسی در آبادان بود که امروز پس از سال‌ها تحمل بیماری ناشی از نارسایی ریه و بر اثر سکته قلبی دار فانی را در سن ۷۷ سالگی وداع گفت.

عضو کانون پیشکسوتان فوتبال آبادان در این باره گفت: سعدونی فعالیت ورزشی خود در رشته فوتبال را از سال ۱۳۳۶ با تیم الوند آبادان آغاز و پس از مدتی به تیم فوتبال شاهین پیوست.

نصرالله بم زاده افزود: وی که از بازیکنان نخبه آبادان به شمار می‌رفت تیم شاهین را در چند مسابقه قهرمانی در استان خوزستان و کشور همراهی کرد.

وی اظهار کرد: وی پس از سال‌ها بازی در عرصه فوتبال، به سمت مربیگری روی آورد و نخستین دوره مربیگری‌اش را با تیم پیروز آبادان آغاز کرد.

وی تصریح کرد: سعدونی همچنین پس از اتمام جنگ و بازگشت به شهر، سرپرستی تیم‌های پایه فوتبال صنعت نفت آبادان را نیز عهده‌دار شد ضمن آنکه دو دوره به عنوان رئیس هیئت فوتبال آبادان نیز مشغول فعالیت بود.

به گفته بم زاده، مرحوم سعدونی در ۱۰ سال اخیر تصدی ریاست و عضویت در هیئت‌مدیره کانون پیشکسوتان فوتبال آبادان را نیز عهده‌دار بود.

پیکر این پیشکسوت فوتبال، فردا پنجشنبه (۲۲ دی‌ماه) ساعت ۹ صبح از مقابل استادیوم تختی به سمت بهشت رضای آبادان تشییع و به خاک سپرده می شود و سپس آئین ترحیمی نیز در محل مسجد ثامن‌الائمه جنب استخر ۵ مهر برگزار می‌شود.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار