سرمربی فولاد خوزستان معتقد است اشتباهات داوری موجب تساوی تیمش مقابل گسترش فولاد شده است.
کد خبر: ۵۵۱۰۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۳ 12 January 2018

سیداکبر پورموسوی در نشست خبری بعد از بازی تیمش برابر گسترش فولاد، اظهار کرد: به بازیکنانم تبریک می گویم که بازی خوبی مقابل گسترش فولاد ارائه دادند. شایسته پیروزی مقابل گسترش بودیم. اما اشتباهات داوری موجب شد از سه امتیاز بازی محروم شویم. با تمام احترام به کریمی و بازیکنان این تیم، گل آن ها اشتباه بود. در دقایق پایانی هم یک پنالتی صددرصد ما گرفته نشد. این سومین بازی است که پنالتی ها محرز ما گرفته نشد. برای کمیته داوران و آقای فغانی هم احترام زیادی قائل هستم اما برای بازی هایی که حساس هستند، باید دقت بیشتری شود تا اشتباه اینچنینی رخ ندهد.

سرمربی فولاد درباره رمز موفقیت تیمش خاطرنشان کرد: از روی که هدایت فولاد را بر عهده گرفتم، از بدنه باشگاه فولاد به اینجا رسیدم و چند سال در پایه های فولاد فعالیت داشتم و می دانستم که فولاد باید پوست‌اندازی کند. خدا را شکر هیات مدیره کمک کردند که بازیکنان جدید را جذب کنیم و بدنه جدیدی از فولاد بسازیم. مطمئنا در نیم فصل دوم بازیکنان خودباوری لازم برای خلق شگفتی را به دست آورند. در تمام بازی‌ها به عشق هواداران بازی می‌کنیم. بازیکنان تلاش می‌کنند فولاد به جایگاه واقعی خود بازگردد. امیدوارم با تلاش و جدیت بازیکنان، هفته به هفته، برای تصاحب جایگاه مان بیشتر بجنگیم. ما در این بازی نسبت به بازی قبل سه تغییر داشتیم اما بازیکنان جایگزین خوب کار کردند.

او درباره نقش تاثیرگذار ایمان مبعلی در تیمش گفت: با توجه به آنالیزی که از حریف داریم، ترکیب را مشخص می کنیم. حضور ایمان موجب دلگرمی بازیکنان می شود و برای استفاده از تجربه‌اش او را به خدمت گرفتیم. سعی کردیم از بازیکنان استفاده کنیم که در سال‌های گذشته تجربه کسب قهرمانی را داشتند و بتوانند با روحیه جنگندگی خود به تیم کمک کنند. ایمان مبعلی تاکنون توانسته به تیم کمک کند.

پورموسوی درباره آندارنیک تیموریان گفت: بازیکنان ما نمی‌خواستند بازنده بازی باشند و از دقیقه هفتاد به بعد توانستیم گسترش فولاد را تحت تاثیر قرار دهیم. آندو بازیکن بزرگی است و می تواند در روند تیمش موثر و مفید باشد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار