حقیقی پور خبرداد:
مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان از آغاز عملیات اجرایی 2 طرح فاضلاب در شهرهای رامهرمز و بهبهان خبرداد.
کد خبر: ۵۵۱۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴ 13 January 2018

صادق حقیقی پور در توضیح این طرح‌ها اظهار کرد: عملیات اجرایی شبکه فاضلاب شهرستان رامهرمز با اعتبار 230 میلیارد ریال به طول 20 کیلومتر آغاز شده است.

وی افزود: در قالب این طرح اصلاح شبکه فاضلاب مناطق بلوار رزمندگان، منطقه گرمسیری، محدوده مدرس طالقانی، کوی مقداد و منازل مخابرات شهرستان رامهرمز انجام می‌شود.

مدیر عامل آبفا خوزستان بیان کرد: این پروژه از محل اعتبارات خزانه اسلامی و در مدت زمان 24 ماه اجرایی می‌شود.

حقيقی پور با اشاره به کلنگ‌زنی طرح انتقال فاضلاب بهبهان با اعتبار ٣٥ ميليارد تومان، اظهار کرد:طرح بزرگ شبکه جمع‌آوری و انتقال فاضلاب بهبهان کلنگ زنی و عمليات اجرايي آن آغاز شده است.

وی افزود: این طرح با اعتباری حدود ٣٥ میلیارد تومان آغاز به کار می‌کند و ما در تلاش هستيم مشكل فاضلاب شهرستان بهبهان را به صورت كامل برطرف كنيم.

حقیقی پور تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح، جمع‌آوری، انتقال و تصفيه فاضلاب شهر بهبهان به منظور كاهش مشكلات سوء بهداشتی و زيست محيطی محدوده طرح است که می‌تواند یکی از مشکلات اساسی این شهرستان را حل کند.

مدير عامل آبفا خوزستان عنوان كرد: شبكه جمع‌آوری انتقال فاضلاب در شهر بهبهان که عملیات اجرایی آن آغاز شده، به طول ٩ كيلومتر و اعتبار اين پروژه از محل اوراق خزانه اسلامی تامين شده است.

وی همچنین با اشاره به شروع عملیات اصلاح خط اصلی شبکه آبرسانی در شهرستان رامهرمز تصریح کرد: عملیات اصلاح این خط با اعتبار 2 میلیارد و 500 میلیون تومان بزودی اجرایی می‌شود.

حقیقی پور عنوان کرد: عملیات اصلاح شبکه این پروژه حد فاصل میدان آزادی تا بهشت الزهرا است و اعتبار آن از محل اعتبارات استانی تامین می‌شود.

رئیس هیئت مدیره شرکت آبفا خوزستان خاطرنشان کرد: هدف از اجرای اصلاح خط اصلی شبکه آبرسانی شهرستان رامهرمز کاهش پرت آب، کاهش شکستگی‌ها و افزایش رضایتمندی مردم در این شهرستان است.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار