نتایج نمایندگان خوزستان در هفته ششم لیگ برتر گلف کشور مشخص شد.
کد خبر: ۵۵۱۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳ 13 January 2018

رضا علیجانی، رییس هیات گلف استان اظهارکرد: این هفته از مسابقات روز جمعه به میزبانی مسجدسلیمان برگزار شد.

وی ادامه داد: در پایان نیز ملی‌حفاری با نتیجه 6 بر صفر برابر آزادگان به پیروزی رسید، نفت و گاز مسجدسلیمان با حساب 5 بر یک از سد سورتمه اهواز گذشت، تاراز مسجدسلیمان با نتیجه 4 بر 2 برابر شاهین‌شهر به برتری رسید و دو تیم اردبیل و هیات گلف اصفهان نیز به نتیجه تساوی 3 بر 3 رسیدند.

رییس هیات گلف خوزستان با مثبت ارزیابی کردن سطح این رقابت‌ها، عنوان کرد: امسال شاهد رقابت‌های خوبی از سوی گلف‌بازان هستیم و در این هفته نیز خودم از نزدیک شاهد مسابقات بودم که جا دارد از مسوولان برگزاری رقابت‌ها نیز که تلاش‌شان برگزاری هر چه بهتر لیگ کشور است، قدردانی کنم.

وی گفت:: به زودی قرار است مسابقات جام مرحوم حسین‌پور از پیشکسوتان گلف خوزستان به میزبانی مسجدسلیمان برگزار شود که تلاش ما این است که این رقابت‌ها امسال بهتر و متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود و امیدوارم بتوانیم با همکاری تمام دوستان و دلسوختگان گلف، شاهد میزبانی هر چه بهتر این مسابقات باشیم.

علیجانی تاکید کرد: هیات گلف خوزستان بدون در نظر گرفتن مسائل حاشیه‌ای به کار خود ادامه می‌دهد و شعار ما اصولی کار کردن و بدون حاشیه کار کردن است و امیدوارم با توجه به اهدافی که داریم، بتوانیم رنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت را به‌خوبی پیش ببریم.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: گلف ، رضا علیجانی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار