دادستان سمنان:
دادستان سمنان با بیان اینکه دشمن با برنامه ریزی قبلی در ناآرامی های اخیر به دنبال ایجاد فتنه جدید بود، گفت: فعالیت فضای مجازی به‌منظور جلوگیری از اغتشاش باید مدیریت شود.
کد خبر: ۵۵۱۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۹ 13 January 2018

به گزارش تابناک سمنان، حیدر آسیابی ظهر شنبه در نهمین جلسه شورای اداری استان سمنان به میزبانی استانداری بابیان اینکه فعالیت فضای مجازی به‌منظور جلوگیری از اغتشاش باید مدیریت شود، بیان کرد: همان‌طور که در فضای حقیقی به دنبال حفظ دستاوردهای نظام و انقلاب هستیم در شبکه‌های مجازی نیز باید همان‌طور قاطعانه بر مواضع خود ایستادگی و به کسی اجازه دخالت در مسائل داخلی یک کشور را ندهیم.

حیدر آسیابی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان

وی ضمن بیان اینکه دشمن با ناکامی‌های خود همواره به دنبال رخنه در کشورهای اسلامی است، افزود: به‌وضوح می‌توان دریافت که ناآرامی‌های اخیر توسط چه کسانی در ایران رقم خورد که خوشبختانه با هوشیاری ملت، مردم خیلی زود صف خود را از اغتشاش‌گران جدا کردند و به دنیا فهماندند که نمی‌توانند با سوءاستفاده از مسائل داخلی کشور به اهداف شوم خود دست یابند.

دادستان سمنان بابیان اینکه مسئولان با پذیرش نقدهای منصفانه باید برای ایجاد اشتغال و رفع مشکلات مردم کوشا باشند، ابراز داشت: مردم با راهپیمایی خود در سراسر استان نشان دادند که همچنان پای اسلام و ارزش‌های انقلاب ایستادند اما این امر سلب مسئولیت از روسای دستگاه‌های اجرایی نمی‌کند بلکه مدیران باید برای حل مشکلات اقتصادی تلاش کنند.

آسیابی در ادامه تصریح کرد: بسیاری از آسیب‌های اجتماعی درنتیجه نبود شغل مناسب رخ می‌دهد لذا اگر می‌خواهیم با کاهش بزه و اعتیاد در استان مواجه باشیم باید در راستای افزایش اشتغال و مهارت‌آموزی جوانان گام‌های جدی و اساسی برداریم.

وی افزود: خوشبختانه ظرفیت‌های بسیار خوبی در استان سمنان وجود دارد که می‌توان با بهره‌گیری از فکر و اندیشه نخبگان پتانسیل‌های مغفول را به بالفعل نزدیک کنیم و با افزایش اشتغال به تحقق شعار سال کمک کنیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار