معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از اعطای تسهیلات جهت دسترسی آسان‌تر مصرف کنندگان به کتاب، برای کتاب فروش‌ ها و ناشران خبر داد.
کد خبر: ۵۵۲۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۸ 15 January 2018

مرتضی جمشیدی، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح تحقق اهداف سند چشم‌ انداز تقویت بنیان‌ های اصلی حوزه نشر، ایجاد زمینه ‌های مناسب و تسهیل برای مصرف‌کنندگان کتاب است.

جمشیدی افزود: این تسهیلات به طرح‌هایی از قبیل تأسیس، توسعه، نوسازی و تجهیز کتابفروشی‌ ها اختصاص می‌شود. کتابفروشی‌ ها و ناشرانی که قصد تاسیس کتابفروشی را دارند و متقاضی تسهیلات هستند می‌توانند با ارائه طرح پیشنهادی به ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و تایید مستندات را به دفتر توسعه کتاب و کتاب‌ خوانی جهت اقدام‌ های بعدی ارسال کنند.

وی در خصوص مشخصات بهره‌گیری از تسهیلات، اعلام کرد: همه کتابفروشی‌‌هایی که دارای پروانه کسب از اتحادیه مرتبط هستند، ناشرانی که قصد تاسیس کتابفروشی دارند، افرادی که در حوزه کتابفروشی در قالب تاسیس مجتمع فروشگاهی کتاب و کتابفروشی سرمایه‌گذار هستند و نیز متقاضیان تاسیس و توسعه بازار فروش الکترونیکی کتاب می‌توانند از تسهیلات مورد نظر بهرمند شوند.

 

منبع: ایلنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار