مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر:
مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر از بهره برداری یک کلینیک تخصصی با نام شهید عسکری فرد در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۵۵۲۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۳ 15 January 2018

 

کلینیک تخصصی شهید عسکری فرد در خرمشهر به بهره برداری رسید

 فرشید بهشتی، مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان اظهار کرد: پروژه احداث و تجهیز کیلنیک تخصصی بیمارستان ولی عصر(عج) که به نام شهید مدافع حرم خرمشهری عسکری فرد، نامگذاری شده، در حال حال حاضر به پایان رسیده و این مرکز درمانی در این زمان مشغول خدمات رسانی به مراجعه کنندگان است و به زودی نیز با حضور وزیر بهداشت به صورت رسمی افتتاح خواهد شد.

وی افزود: این کلینیک تخصصی که در گذشته در فضایی محدود در بیمارستان ولی عصر (عج) خرمشهر مستقر شده بود با هدف توسعه فضای داخلی این مرکز و خدمات دهی مناسب تر تا زمان احداث محل جدید به صورت موقت به مرکز شهر منتقل شده بود. کلینیک تخصصی شهید عسکری فرد در مساحتی حدود ۲ هزار مترمربع و در سه طبقه احداث شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر اعتبار هزینه شده برای احداث و تجهیز این مرکز درمانی را ۴۲ میلیارد ریال و از محل اعتبارات وزارت بهداشت و درمان کشور عنوان کرد و افزود: در این کلینیک تجهیزات مطابق فناوری روز دنیا همچون؛ دستگاه های ماموگرافی، دستگاه عکسبرداری پیشرفته فک و دندان (opg) سونوگرافی پیشرفته و اکوی پیشرفته تعبیه شده است.

وی از به کار گیری ۴۸ پزشک متخصص و ارائه خدمات در تمام تخصص ها در کلینک تخصصی شهید عسکری فرد خبر داد و گفت: در این کلینیک تمام تخصص ها وجود دارد و برخی خدمات همچون عمل های جراحی سرپایی، گرفتن نوار عضله، عصب و آندوسکپی با تعرفه دولتی انجام می شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر ادامه داد: در این مرکز درمانی و برای نخستین بار در خرمشهر بخش گفتار درمانی راه اندازی شد و بخش دندانپزشکی و فیزیوتراپی نیز در محله نصب تجهیزات قرار دارد.

بهشتی از خدمات دهی روزانه به حدود ۴۰۰ نفر در این کلینیک خبر داد و اظهار کرد: در این کلینیک تخصصی به صورت دو شیفت خدمات رسانی انجام می شود و شهروندان می توانند به صورت های مختلف و از طریق تلگرام، تلفن گویا، سایت و یا به صورت حضوری برای گرفتن نوبت اقدام کنند.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار