مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری خارجی استانداری گفت: ذهن مدیران باید برای جذب سرمایه گذاری خارجی تغییر پیدا کند.
کد خبر: ۵۵۳۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳ 17 January 2018

به گزارش  خبرنگار تابناک؛ شریف خسروی در جلسه‌ای برای بررسی اجرای چندین طرح در استان تاکید کرد: مدیران باید حداکثر همراهی را درجذب سرمایه گذاری داشته باشند و ذهنیت خود را برای سرمایه گذاری خارجی در استان تغییر دهند.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف ذاتی و مهم مدیران تلاش برای جذب سرمایه گذاری خارجی است، اظهار داشت: برای توسعه و پیشرفت استان نیازمند سرمایه گذاری‌های داخلی وخارجی هستیم و مدیران در این زمینه باید همراه و همدل باشند.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری خارجی استانداری با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای اجرای چندین طرح با استفاده از سرمایه گذاری خارجی گفت: طبق برنامهریزی‌های صورت گرفته، قرار است که یک پارک بسیار مدرن و بزرگ و همچنین یک هتل ۵ ستاره در محدوده شهر کرمانشاه با همکاری سرمایه گذاران خارجی ایجاد شود لذا سازمانراه و شهرسازی و منابع طبیعی موظف به معرفی زمین برای اجرای این طرح‌ها هستند.

خسروی تصریح کرد: با توجه به احداث پارک جنگلی سراب قنبر و یا وجود پارک جنگلی در اطراف شهر بیستون می‌توان این طرح‌ها را در قالب همین زمین‌های موجود احداث کرد یااینکه منابع طبیعی زمین‌هایی که در اختیار دارد و برای اجرای این طرح‌های گردشگری مناسب هستند باید نسبت به معرفی چنین اراضی هر چه سریعتر اقدام کند.

وی همچنین با اشاره به اجرای یک طرح توریستی و محصولات صنایع دستی و ایجاد بازارچه برای تولید پوشاک برند در شهرستان هرسین گفت: اقدامات لازم برای اجرای این طرح‌هاو همچنین یک هتل جدید با همکاری فرماندار شهرستان هرسین صورت گرفته لذا دستگاه‌های ذیربط در این زمینه باید نهایت همکاری و تلاش خود را بکار گیرند.

در ادامه این جلسه فرماندار شهرستان هرسین نیز گفت: طی گفتگو‌های انجام شده با یک سرمایه گذار قرار است که وی برای احداث یک سوله محصولات صنایع دستی، هتل، فضای سبز

و بازارچه برای تولید پوشاک برند در شهرستان هرسین اقدام کند که بدون تردید با اجرای این طرح‌ها فضای کسب و کار در شهرستان هرسین تغییر خواهد کرد و این شهرستان با تحولمواجه خواهد شد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار