مدیرکل صدا و سیما استان کرمانشاه از شروع ساخت سریال ۱۳ تا ۱۵ قسمتی با موضوع "شهید و شهادت" از اوایل سال آینده خبر داد.
کد خبر: ۵۵۳۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹ 17 January 2018

به گزارش  تابناک به نقل از ایسنا ، رضا رحیمی از آمادگی برای ساخت یکسریال ۱۳ تا ۱۵ قسمتی با محوریت شهید و شهادت خبر داد و افزود: زمان هر قسمت از سریال نیز حدود ۳۵ دقیقه خواهد بود.

به گفته مدیرکل صدا و سیمای استان کرمانشاه، فیلمنامه این سریال تا اوایل سال آینده آماده خواهد شد و ساختآن نیز حدود دو ماه زمان می‌برد.

وی ابراز امیدواری کرد، این سریال از مردادماه سال ۹۷ آماده پخش باشد و افزود: تلاش می‌کنیم عمده جامعه مخاطب این سریال جوانان و نسل جدید باشند و سریال بگونه‌ای ساخته شودکه برای همه جذابیت داشته باشد.

رحیمی خاطرنشان کرد: سعی ما بر این است که نقش همه درباره فرهنگ ایثار و شهادت در این سریال مشهود باشد.

وی تصریح کرد: طرح اولیه این سریال با همکاری کارشناسان انتخاب خواهد شد تا برای همه افراد جذاب باشد.

مدیرکل صدا و سیمای استان کرمانشاه با بیان اینکه صدا و سیمای استان نیمی از هزینه‌های ساخت این سریال را تقبل خوهد کرد، از استانداری خواست مابقی هزینه‌های مورد نیاز راتامین کند.

وی از سایر اقدامات انجام شده توسط صدا و سیمای کرمانشاه برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یاد کرد و ادامه داد: تاکنون ۱۴ مستند هفت یا هشت دقیقه‌ای برای ۱۴ شهید مدافع حرماستان تهیه کرده ایم که البته خیلی حرفه‌ای نیست.

مدیرکل صدا و سیمای استان کرمانشاه افزود: این آمادگی را داریم که اگر استانداری حمایت کند ۱۴ مستند خوب را ظرف مدت شش ماه در خصوص شهدای مدافع حرم بسازیم که هزینههر مستند حدود ۱۲ تا ۱۳ میلیون تومان خواهد بود.

رحیمی از ساخت چند سرود با موضوع فرهنگ ایثار و شهادت هم به عنوان دیگر اقدامات انجام شده یاد کرد که هزینه هر یک از این سرود‌ها نیز حداقل چهار میلیون تومان بوده است.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار