مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان:
مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: امسال وضعیت فروش ذرت در بورس نسبت به سال گذشته بسیار خوب بوده و ذرت تولیدی کشاورزان استان با قیمت بسیار خوبی در بورس به فروش رسیده است .
کد خبر: ۵۵۳۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸ 17 January 2018

هادی سلامات اظهار کرد: 274 هزار و 600 تن ذرت تر از کشاورزان استان تا کنون دریافت شده که پس از خشک شدن، این میزان به عدد 216هزار و 840 تن ذرت خشک رسیده است.

وی افزود: از این 216هزار و 840 تن، تا کنون 192 هزار و 730 تن آن در بورس با متوسط قیمت 9227 ریال به فروش رفته است و مابقی آن نیز در روزهای آینده پس از عرضه در تابلو بورس به فروش خواهد رسید.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان تصریح کرد: امسال وضعیت نسبت به سال گذشته بسیار خوب بوده و ذرت تولیدی کشاورزان استان با قیمت بسیار خوبی در بورس به فروش رسیده است. سال گذشته متوسط قیمت فروش هر کیلو ذرت در بورس حدود 7400 ریال بوده اما امسال متوسط قیمت بالای 9هزار ریال است.

سلامات بیان کرد: برداشت ذرت در مزارع استان همچنان ادامه دارد اما روزهای آخر خود را طی می‌کند. سال گذشته میزان ذرت تر دریافت شده از کشاورزان حدود 257 هزار تن بود اما امسال این میزان تا کنون بیش از 274هزار تن بوده است و انتظار داریم این میزان بیش از 20هزار تن نیز افزایش داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: قیمت تضمینی در نظر گرفته شده از سوی دولت برای هر کیلوگرم ذرت 10650 ریال است و با توجه به قیمت بسیار خوب فروش ذرت در بورس، دولت امسال ما به تفاوت بسیار کمی را به کشاورزان پرداخت می‌کند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار