دانش آموزان مدرسه فردوسی شهرستان نيشابور امروز و در آستانه هواي پاك از مدرسه تا شهرداري نيشابور راهپيمايي محيط ‌زيستي كردند و همچنين هواي پاك را به تصوير كشيدند و تعهدنامه محيط ‌زيستي را براي داشتن يك هواي پاك امضا كردند.
کد خبر: ۵۵۳۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۳ 17 January 2018

به گزارش تابناک رضوی؛ عبدالرضا قندهاري مدير مدرسه فردوسي عنوان كرد: از ابتداي راه‌اندازي اين مدرسه هرساله در اين روزها چنين برنامه‌هايي برگزار مي‌گردد البته اكتفا نكردن به برنامه‌هاي نمادين يكي از مهم‌ترين مسائلي است كه ما به آن توجه داريم؛ به همين دليل در طي سال نيز فعاليت‌هاي مختلفي در اين زمينه نظير فعاليت‌هاي آموزشي محيط ‌زيستي صورت مي‌گيرد.


وي ادامه داد: مسئله محيط زيست يكي از دغدغه‌هاي مسئولان مدرسه است؛ ما اعتقاد داريم آموزش اگر فقط در مدرسه باشد ابتر مي‌ماند؛ والدين در اين مباحث نقش بسزايي دارند؛ به همين دليل وقتي در مدرسه نظير چنين برنامه‌هايي اجرا مي‌شود گزارش آن به والدين ارسال مي‌شود تا آنان نيز درگير موضوعات مطرح شده در مدرسه باشند و به آموزش بهتر كمك كنند.


قندهاري گفت: برنامه‌ريزي براي روز هواي پاك نيز در سه بخش انجام شد؛ برگزاري نمایشگاه نقاشی با موضوع هوای پاک، راهپیمایی محیط زیستی از مدرسه تا شهرداری و همچنين امضای تعهدنامه محیط زیستی كه دانش‌آموزان اين متن را امضا كردند: « ما دانش آموزان دبستان فردوسی تعهد می‌دهیم برای داشتن هوای پاک و آسمان آبی تلاش کنیم و نگهبان طبیعت زیبا باشیم. از آلوده کردن طبیعت و هوا خودداری کنیم.»

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار