استاندار خوزستان خبر داد:
استاندار خوزستان از تامین منابع مالی فاینانس و تعیین پیمانکار پروژه تصفیه خانه فاضلاب اهواز خبر داد.
کد خبر: ۵۵۴۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱ 18 January 2018

 

منابع مالی فاینانس پروژه تصفیه خانه فاضلاب اهواز تامین شد

غلامرضا شریعتی روز چهارشنبه 27 دی ماه در پایان نشست اقتصاد مقاومتی گفت: در این نشست سازمان آب و برق خوزستان گزارشی پیرامون مسائل آب در استان ارائه داد؛ کارهای عمده ای در بخش آب شرب مانند طرح آب شمال شرق و جنوب شرق استان در دست انجام است که در برخی موارد در مراحل اداری و در برخی موارد در مرحله اجرایی است.

استاندار خوزستان افزود: همچنین کارهایی در حوزه فاضلاب در حال اجرا است و با مجموعه اقدامات در دست اجرا در حوزه آب شرب و فاضلاب استان و همچنین آب کشاورزی در راستای مصرف بهینه و افزایش بهره‌وری آب و دفع بهداشتی فاضلاب تلاش می کنیم شرایط بهتری برای استان ایجاد شود و ضریب سلامت جامعه افزایش یابد.

شریعتی با اشاره به تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شرق اهواز در آینده نزدیک، عنوان کرد: در نظر داریم با راه اندازی تصفیه خانه فاضلاب شرق اهواز از پساب تصفیه شده در جهت توسعه کمربند سبز اهواز استفاده کنیم.

استاندار خوزستان با ابراز رضایت از سرعت اجرای این پروژه ادامه داد: چندین بازدید از این پروژه داشته ایم و کار تقریباً رو به پایان است؛ منابع آن تامین است و امیدواریم در اوایل سال آینده به بهره برداری برسد.

شریعتی در مورد طرح تصفیه خانه فاضلاب غرب اهواز توضیح داد: این طرح در هفته گذشته نهایی شده و پیمانکار آن هم تعیین شده و منابع مالی فاینانس آن هم تامین شده است و بناست در سال 97 عملیات اجرایی آن آغاز شود و تا سال 1400 به بهره برداری برسد.

 

منبع: ایلنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار