معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی وزارت ورزش و جوانان گفت: هرگامی که برای ورزش برداشته شود، حرکت به سوی سلامت جامعه است.
کد خبر: ۵۵۴۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۳ 18 January 2018

عبدالحمید احمدی در آیین افتتاح سایت اداری آموزشی هیات تیراندازی خوزستان که امروز (چهارشنبه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: از طرف وزارت ورزش و جوانان بابت افتتاح این سایت اداری آموزشی از دست‌اندرکاران این امر و همچنین اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و هیات تیراندازی استان تشکر می‌کنم.

وی بیان کرد: هر گامی که برای ورزش‌ برداشته می‌شود، نویدبخش حرکت به سمت سلامت جامعه است و امیدوارم بتوانیم با این سرمایه‌گذاری‌ها، ورزش را در حد انتظار و پاسخگویی مردم توسعه دهیم.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: استان خوزستان مهد ورزش ایران است و این استان در خیلی از رشته‌ها، در سطح کشور سرآمد است. همچنین تیراندازی جزو رشته‌های پرافتخار کشور محسوب می‌شود که ظرفیت برای توسعه این رشته نیز بسیار است.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم در دوران مدیریت جدید فدراسیون، شاهد درخشش آقایان و بانوان تیرانداز در میادین مختلف باشیم و این رشته از جمله رشته‌های افتخارآفرین کشور باشد.

احمدی عنوان کرد: ان‌شاءالله گام‌های دیگری که قرار است در راستای توسعه تیراندازی خوزستان برداشته شود، به زودی با همت اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و سایر دستگاه‌ها محقق شود تا این‌ها ادای دین به مردم خوزستان و جوانان این خطه باشد.

وی بیان کرد: ان‌شاءالله همه دست در دست هم دهیم و بتوانیم ورزش را در بین اقشار مختلف مردم از جمله نوجوانان و جوانان توسعه دهیم.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی وزارت ورزش و جوانان گفت: این رشته ظرفیت توسعه دارد و جوانان مستعدی هم داریم و ان‌شاءالله بتوانیم نفرات بیشتری را جذب این رشته مفرح که مورد تأکید پیامبر اکرم(ص) است، بکنیم.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: تیراندازی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار