عضو هیات مدیره موسسه خیریه کودک و نوجوان ارومیه گفت: خانواده‌ای در ارومیه زندگی می‌کنند که در آن سه بیمار به سرطان مبتلا بوده با مشکلات عدیده‌ مالی و درمانی روبه‌رو شده‌اند.
کد خبر: ۵۵۴۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳ 19 January 2018

 

 

به گزارش تابناک ارومیه  علیرضا ملامحمدزاده  این مادر زجرکشیده مبنی بر وجود سه بیمار سرطانی در خانواده‌ را تائید کرد و گفت: در این خانواده سه فرزند به سرطان معده و روده مبتلا هستند همچنین با توجه به ژنتیکی بودن این بیماری و طبق نظر پزشک معالج، این احتمال وجود دارد دو فرزند دیگر هم به سرطان مبتلا باشند که ابتدای بهمن ماه امسال برای چکاب و تشخیص پزشکی به تهران می‌روند.

عضو هیات مدیره موسسه خیریه کودک و نوجوان ارومیه خاطرنشان کرد: با توجه به اساسنامه موسسه و اهتمام  آن برای کمک به کودکان بیمار، پرداخت هزینه‌های عمل جراحی دختر جوان و سرطانی این خانواده برای موسسه مقدور نیست.

ملامحمدزاده اظهار کرد: در راستای کمک بیشتر به خانواده علاوه بر اینکه برای یکی از فرزندان جهت دریافت مقرری ماهانه پرونده تشکیل شده است برای برادر دیگر نیز تشکیل  پرونده خواهد شد.

وی کمک هزینه درمان، تحصیل، پوشاک و موادغذایی را مهم‌ترین نیازهای اعضای این خانواده دانست و ادامه داد: متاسفانه مالک و صاب‌خانه بودن این خانواده یک معیار برای عدم‌نیازشان تلقی شده است که این دیدگاه اشتباه می‌باشد و به خاطر حاد و بغرنج بودن شرایط‌شان در بدیهی‌ترین ملزومات زندگی به کمک خیران نیاز دارند.

این مسئول با بیان اینکه برای تامین کمک هزینه تحصیلی، پرداخت هزینه‌ها و فاکتورهای درمانی، اهدای موادغذایی، پوشاک و ... به این خانواده اقدام می‌شود همچنین به تازگی خواهر مددجوی زیرپوشش موسسه به  به علت افسردگی برای مشاوره ارجاع شده است، گفت: ولی این موارد کافی نبوده و باید کار ریشه‌ای برای رفع مشکلات و کاهش آلام این خانواده انجام گیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار