مدیرکل هواشناسی خوزستان از تداوم وضعیت فعلی گرد و غبار در استان تا اواخر وقت امروز خبر داد
کد خبر: ۵۵۴۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰ 19 January 2018

 

ادامه گرد و غبار تا آخر وقت امروز / ورود سامانه بارشی به خوزستان از امشب

کوروش بهادری با اشاره به وقوع گرد و غبار با منشا محلی در برخی نقاط استان از ساعاتی پیش، اظهار کرد: در حال حاضر دید افقی در اهواز ۸۰۰ متر، در آبادان ۱۰۰۰ متر و در ماهشهر ۱۵۰۰ متر است.

وی افزود: هم اکنون سرعت وزش باد نیز ۳۰ کیلومتر بر ساعت است. تا ساعات آینده هم سرعت باد و هم روند کاهش دید افقی رو به افزایش می‌رود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان ادامه داد: این وضعیت تا اواخر امشب ادامه خواهد داشت و ممکن است به بقیه شهرهای استان در مناطق جنوبی و شمالی نیز گسترش یابد.

بهادری تصریح کرد: از امشب با کاهش سرعت وزش باد ورود سامانه بارشی به استان خوزستان انتظار می‌رود و بر این اساس بارندگی در بسیاری از نقاط خوزستان تا اواخر وقت فردا پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: شدت این بارش‌ها در مناطق شمالی و شرقی خوزستان بیشتر خواهد بود. متاسفانه به دلیل اینکه مناطق جنوبی استان متاثر از پدیده گرد و خاک هستند بارش کمی خواهند داشت.

مدیرکل هواشناسی خوزستان ادامه داد: بارندگی در شهرهای شمالی خوزستان شامل ایذه و دهدز همچنین ارتفاعات تاراز و باغملک به صورت بارش برف خواهد بود.

بهادری عنوان کرد: در شبانه‌روز گذشته تاراز با منفی ۳ درجه سانتی‌گراد و بهبهان با ۲۲ درجه سانتیگراد به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین نقاط استان خوزستان بودند. دمای هوای امروز اهواز نیز بین ۸ تا ۲۱ درجه سانتیگراد در نوسان است.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: هواشناسی ، گرد و غبار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار