معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان:
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به اعلام آماده باش به ادارات جمعیت هلال احمر 15 شهرستان استان در پی وقوع پدیده گرد و غبار گفت: از روز گذشته تا کنون 38 هزار و 200 ماسک در میان شهروندان این 15 شهر توزیع شده است .
کد خبر: ۵۵۴۸۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹ 20 January 2018

صادق سلامت اظهار کرد: در پی وقوع پدیده گرد و غبار در مناطقی از استان از روز گذشته (29 دی ماه) به ادارات جمعیت هلال احمر 15 شهرستان از جمله اهواز، آبادان و خرمشهر و ... اعلام آماده باش داده شد.

وی ادامه داد: با توجه به شدت این پدیده طی دو روز اخیر، در هر کدام از این 15 شهرستان، دو اکیپ امداد و نجات به همراه آمبولانس و خودروهای پشتیبانی در معابر اصلی سطح شهر استقرار یافتند تا در صورت نیاز به خدمات درمانی به شهروندان نظیر اکسیژن تراپی سریعا وارد عمل شوند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان افزود: در مجموع 120 نفر از امدادگران و نیروهای پشتیبانی جمعیت هلال احمر در قالب 30 اکیپ به همراه 10 دستگاه آمبولانس و 15 دستگاه خودرو پشتیبانی هلال احمر در شهرهای یاد شده مستقر شدند که خوشبختانه در این مدت نیازی به مداخله این اکیپ ها برای بحث ارائه خدمات درمانی به شهروندان احساس نشد. در هر حال این اکیپ ها همچنان تا عادی شدن شرایط مستقر خواهند بود.

سلامت تصریح کرد: همچنین با توجه به شدت بالای پدیده گرد و غبار که از روز گذشته استان را درگیر کرد، توزیع ماسک رایگان فیلتردار توسط نیروهای هلال احمر از روز گذشته آغاز شد و تا کنون در مجموع 38 هزار و 200 ماسک میان شهروندان 15 شهرستان استان توزیع شده است.

وی افزود: توزیع ماسک میان شهروندان همچنان ادامه دارد. با توجه به شدیدتر بودن پدیده گردو غبار در برخی شهرها نسبت به سایر نقاط از قبیل اهواز، سوسنگرد، امیدیه، مسجدسلیمان، ماهشهر، آبادان، گتوند و دزفول ماسک بیشتری در این شهرها توزیع شد. تنها در اهواز از روز گذشته تا کنون هشت هزار ماسک توزیع شده است.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: گردوخاک ، توزیع ماسک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار