مدیرکل برنامه و بودجه استان کرمانشاه گفت: بروشور‌هایی منقوش به تصویر یادمان شهدای استان در مسیر گردشگرانی که به استان کرمانشاه وارد می‌شوند، طراحی شده و در اختیارمسافران قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۵۵۴۹۵۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۱ 21 January 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس،کیومرث الیاسی‌بختیاری ، اظهار داشت: همه مسؤولان باید با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر زنده نگه‌داشتن یاد و خاطرهشهدا، تلاش خود را در این زمینه به‌کار بگیرند.

وی با تاکید بر اینکه اجرای برنامه‌های اثربخش، اقدامات ماندگار و پروژه‌های کاربردی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از الزامات جامعه امروز است، گفت: گنجینه ارزشمنددوران دفاع مقدس باید به نسل‌های بعدی انتقال داده شود.

الیاسی‌بختیاری ادامه دادن راه شهدا را موجب حصول نتایج بسیار مثبت در جامعه عنوان کرد و متذکر شد: ایجاد مرکز فرهنگی در یادمان شهدای مرصاد یک اقدام مهم است که باید تماممسؤولان در این زمینه همکاری کنند.

مدیرکل برنامه و بودجه استان کرمانشاه با بیان اینکه ایجاد مرکز فرهنگی در یادمان شهدا باید به بهترین شکل ممکن احداث شود، عنوان کرد: برای تکمیل این پروژه در سفر پر خیر وبرکت رهبر معظم انقلاب به استان کرمانشاه، اعتباراتی تخصیص داده شد و ما وظیفه داریم این پروژه را تکمیل کنیم.

وی با تصریح بر اینکه اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه باید طرح مقدماتی اجرای این پروژه را به‌صورت کامل مشخص کند و ارائه بدهد، یادآور شد:ثبت کلی یادمان‌ها در استان کرمانشاه در دستور کار اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه قرار گرفته است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: بروشور‌هایی منقوش به تصویر یادمان شهدای استان در مسیر گردشگرانی که به استان کرمانشاه وارد می‌شوند، طراحی شده و در اختیار مسافران وزائران این یادمان‌ها قرار می‌گیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار