رئیس پلیس راه خوزستان خبر داد:
رئیس پلیس راه خوزستان گفت: حوادث رانندگی ۲۴ ساعت گذشته در استان، چهار کشته و ۶ مصدوم برجای گذاشت.
کد خبر: ۵۵۴۹۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۳ 20 January 2018

سرهنگ رضا دولتشاهی با اشاره به حوادث رانندگی در روز گذشته در این استان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در خصوص وقوع یک فقره تصادف در محور رامهرمز - بهبهان و سه راهی دارخوین به سمت آبادان ، بلافاصله ماموران پلیس و نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در بررسی های صورت گرفته توسط ماموران مشخص شد، در محور رامهرمز - بهبهان یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس به دلیل انحراف به چپ با ۲ دستگاه نیسان برخورد کرده که ۲ تن از سرنشینان پژو به دلیل شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست داده و ۴ مصدوم دیگر توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ دولتشاهی ادامه داد: در حادثه ای دیگر که در سه راهی دارخوین به سمت آبادان رخ داد ، یک دستگاه خودروی سواری سمند به دلیل عدم توجه به جلو واژگون شده که در این حادثه ۲ تن از سرنشینان به دلیل شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست دادند و ۲ نفر دیگر توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه استان خوزستان در پایان با بیان اینکه رعایت قوانین و پرهیز از هر گونه عجله و شتاب در رانندگی نقش مهمی در پیشگیری از تصادفات دارد، از رانندگان خواست، با پرهیز از هرگونه تخلف هنگام رانندگی سفری ایمن و خوشی را برای خود و همسفران مهیا کنند.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار