استاندار یزد:
استاندار یزد گفت: مدیران دستگاه های اجرایی برای رفع مشکلات و خدمت به مردم به خصوص در حوزه اقتصاد مقاومتی به دنبال حل مسائل و چاره اندیشی اساسی باشند.
کد خبر: ۵۵۵۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴ 21 January 2018

محمود زمانی قمی روز شنبه در بیستمین جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان در مهریز افزود: برای حل مسائل و پیگیری تحقق اقتصاد مقاومتی باید مقررات رعایت و اقدام لازم به عمل آید.
وی ادامه داد: رعایت کامل قانون در رفع موانع توسعه اقتصادی استان از عمده مسائل مهمی است که تمام مدیران دستگاه های اجرایی باید با جدیت برای انجام آن وظایف خود پیگیری و محقق کنند.
استاندار یزد با بیان اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی یک ضرورت و مورد تاکید مقام معظم رهبری است تصریح کرد: نشست های اقتصاد مقاومتی و همچنین رسیدگی به وضعیت اقتصادی و معیشت مردم جزو اولویت ها و مسائل اصلی کشور است .
زمانی قمی گفت: تمام مدیران اجرایی با تمام توان باید برای اجرایی شدن برنامه های نظام و انقلاب اسلامی در موضوع اقتصادی و حل مسائل و همچنین اقتصاد مقاومتی عنایت خاص داشته باشند.
در این نشست همچنین مسائلی شامل استقرار گمرک در بندر خشک ، رفع مشکل واگذاری زمین های درخواستی برای توسعه شهرک صنعتی و تعیین تکلیف وضعیت ورودی شهرک مهریز بررسی شد.
اصلاح و احیای قنات انارستان و تصمیم گیری درباره هشت خانه باغ موجود در شهرستان مهریز نیز از دیگر مسائل مهمی بود که در خصوص آن بحث و بررسی شد.
استاندار یزد در سفر خود به مهریز با ادای احترام به مقام شهیدان از تعدادی طرح های صنعتی و تولیدی بازدید و با امام جمعه و فرماندار و همچنین مدیران اجرایی دیدار کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۲
شما که استانداری چکار کردی که توقع داری مدیران کاری بکنند
سیدهادی علوی تفتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
فعلا جلسه دارند فرمانداران و استانداران..
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار