توسط شهرداری قزوین صورت گرفت
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین از اجرای بیش از 40 برنامه فرهنگی هنری توسط شهرداری قزوین در یازدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران خبر داد.
کد خبر: ۵۵۵۱۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸ 21 January 2018

 محمد درافشانی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در قزوین اظهار داشت: حضور شهرداری قزوین به عنوان نماینده کهن شهر تاریخی قزوین در یازدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران و معرفی شایسته قزوین در حوزه جاذبه‌های گردشگری مذهبی، طبیعی و تاریخی، معرفی گردشگری نوین در شهر قزوین می تواند سهم بسزایی در مقصد گردشگری شدن شهر قزوین داشته باشد.

وی افزود: شهرداری قزوین با اجرای بیش از 40 برنامه فرهنگی هنری با محوریت معرفی ظرفیت‌های گردشگری مذهبی، طبیعی و تاریخی قزوین، اجرای ورک‌شاپ‌های زنده، معرفی مکاتب تعزیه و موسیقی کهن شهر تاریخی قزوین، حضور لیدرهای گردشگری، حضور خان‌عمو قزوین در غرفه شهرداری قزوین،معرفی سوغات، شیرینی‌ها و غذاهای سنتی و غیره به معرفی شایسته استان قزوین می‌پردازد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین با بیان این مطلب که قزوین جایگاه ویژه‌ای در جاذبه‌های گردشگری و صنایع دستی دارد،گفت: شهرداری قزوین به عنوان نماینده کهن شهر تاریخی قزوین با شعار«مقصد قزوین، دروازه بهشت» با بهره‌گیری از دکور مناسب هویتی به معرفی شایسته شهر قزوین در این نمایشگاه می‌پردازند.

درافشانی مطرح کرد: 70 شرکت خارجی و 430 شرکت داخلی در یازدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران توانمندی‌های خود را به معرض نمایش می‌گذارند.

گفتنی است، یازدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران به مدت چهار روز از سوم تا ششم بهمن ماه از ساعت 9 صبح تا 18 در محل نمایشگاه‌های دائمی تهران میزبان بازدیدکنندگان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار