مدير منطقه نمونه گردشگری بوستان ملی باراجين:
مدير منطقه نمونه گردشگری بوستان ملی باراجين گفت: پروژه هفت‌دره بوستان ملی باراجین 25 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
کد خبر: ۵۵۵۱۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹ 21 January 2018

 به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، داود میراشه در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، با اشاره به اینکه دهکده طبیعت یکی از پروژه‌های شهرداری قزوین در جذب گردشگران است، اظهار داشت: پروژه‌هایی در این بوستان ایجاد شده تا مسافران و شهروندان قزوینی برای تفریح کردن از آن‌ها بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به اینکه در سفر ریاست جمهوری به استان قزوین 20 میلیارد تومان برای اجرای طرح‌ها در بوستان ملی باراجین در نظر گرفته شده است، ادامه داد: اجرای طرح هفت‌دره شامل دره شیرها و دره گوشت‌خواران از جمله این طرح‌هاست که اکنون این پروژه 25 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیر منطقه نمونه گردشگری بوستان ملی باراجین به مبلمان شهری در بوستان ملی باراجین اشاره کرد و گفت: تلاش می‌شود این مبلمان براساس تطابق با محیط و سلامتی شهروندان قزوینی باشد که پروژه فوق طی سه سال آینده به اتمام می‌رسد.

میراشه خاطرنشان کرد: برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در بوستان ملی باراجین با مسؤولان مربوطه در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین رایزنی شده تا اقدامات لازم را انجام دهند.

این مسؤول اضافه کرد: اجرای این برنامه‌ها در مناسبت‌های مختلف براساس برنامه‌ریزی‌های دقیق و منسجم با کیفیت بیشتری در سال جاری نسبت به سال‌های گذشته اجرایی می‌شود.

مدیر منطقه نمونه گردشگری بوستان ملی باراجین به احداث پارک 26 هکتاری اشاره کرد و گفت: این بوستان روبه‌روی میدان شورا واقع است و مقرر شده با مشارکت آب منطقه‌ای احداث شود.

میراشه اضافه کرد: اکنون مقرر شده سرمایه‌گذار برای اجرای پارک 26 هکتاری انتخاب و مراحل بعدی کار انجام شود.

وی با اشاره به اینکه در مزار شهدای گمنام برنامه‌های مختلفی با هماهنگی بسیج در مناسبت‌های مختلف ولادت و شهادت اهل‌بیت(ع) اجرا می‌شود، عنوان کرد: شهرداری همکاری‌های لازم را در برپایی این برنامه‌ها انجام می‌دهد.

مدیر منطقه نمونه گردشگری بوستان ملی باراجین اضافه کرد: ساماندهی اطراف المان شهدای گمنام و همچنین ساخت سرویس بهداشتی و مبلمان شهری در اطراف این المان انجام شده است.

میراشه با اشاره به احداث باغ موزه دفاع مقدس در ضلع جنوب المان شهدای گمنام بیان کرد: شهرداری 6 هکتار زمین در اختیار حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قرار داده و روند ساخت آن توسط این اداره‌کل انجام می‌شود.

این مسؤول مطرح کرد: باید به سمت درآمدزایی حرکت کرد و در تحقق این مهم از تجربیات دیگران استفاده کرد تا بتوانیم به موفقیت دست یابیم.

مدیر منطقه نمونه گردشگری بوستان ملی باراجین بیان کرد: در ورودی‌های بوستان ملی باراجین از مردم پول دریافت می‌شود که برای تسهیل دادن کار مقرر شده کارتی در اختیار آن‌ها قرار گیرد و سپس در خروج به نگهبان‌ها تحویل دهند.

میراشه خاطرنشان کرد: این پول جوابگوی هزینه‌های نگهبان بوستان ملی باراجین نیست و فقط برای نظام‌بخشی و نظم‌دهی در بوستان دریافت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در اصلاح روشنایی و ایجاد فضای سبز و ساماندهی ورودی‌های بوستان یاد شده اقدامات لازم انجام می‌شود.

مدیر منطقه نمونه گردشگری بوستان ملی باراجین یادآور شد: با توجه به رشد جمعیت، بوستان ملی باراجین ساماندهی شده است و مردم از آن استقبال کردند و رضایت دارند.

وی یادآور شد: تلاش می‌شود اقدامات مطلوبی در بوستان ملی باراجین انجام شود تا محیط شادی را برای گردشگران و مسافران ایجاد کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار