رئیس شورای شهر قزوین:
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به بودجه پیشنهادی سال 97 شهرداری قزوین با اعتبار 635 میلیارد تومانی گفت: این بودجه نسبت به سال گذشته 14 درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۵۵۵۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸ 21 January 2018

 به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که امشب با حضور رئیس، اعضای شورای اسلامی شهر قزوین و شهردار قزوین در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، لایحه 635 میلیارد تومانی سال 97 شهرداری قزوین از سوی شهردار به رئیس شورای اسلامی شهر قزوین تقدیم شد.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در این جلسه به بودجه پیشنهادی سال 97 شهرداری قزوین اشاره کرد و گفت: تلاش شده این بودجه عملیاتی تدوین شود تا قابلیت اجرایی و سنجش داشته باشد.

حکمت‌اله داودی با اشاره به بودجه پیشنهادی سال 97 شهرداری قزوین با اعتبار 635 میلیارد تومانی افزود: این بودجه نسبت به سال گذشته 14 درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه اعتمادسازی بین شهروندان و شهرداری از اهمیت بسزایی برخوردار است، اضافه کرد: هر چقدر خدمات شهرداری بیشتر باشد اعتماد بین شهروندان قزوینی به وجود می‌آید و آن‌ها بیشتر مطالبات خود را پرداخت می‌کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین عنوان کرد: بودجه یاد شده براساس نظر مدیران سازمان‌ها تنظیم شده که تحقق این مهم کار خوبی بوده و امیدواریم منشأ آن ارائه خدمات مناسب به شهروندان قزوینی باشد.

داودی به حادثه پلاسکو در تهران اشاره کرد و گفت: این حادثه تلخ را به همه مردم به ویژه خانواده‌های شهدای آتش‌نشان تسلیت می‌گویم.

این مسؤول با اشاره به اینکه باید بودجه آتش‌نشانی در سال آینده افزایش یابد، تشریح کرد: با تحقق این مهم تجهیزات سازمان آتش‌نشانی و امکانات حریق نیروها بتوانند سریع‌تر و راحت‌تر آتش را خاموش کرده و از افزایش خسارت‌های مالی و جانی جلوگیری کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به اینکه بودجه پیشنهادی 97 شهرداری به شورای اسلامی شهر قزوین تقدیم می‌شود، توضیح داد: شیوه بررسی ابعاد مختلف این بودجه با بیان نقطه نظرات اعضای شورا طی برنامه‌های فشرده انجام می‌شود.

داودی با اشاره به 29 دی سالروز هوای پاک مطرح کرد: برخی از شهرهای کشور دچار آلودگی شدید هستند به ویژه اهواز که 66 برابر از حد استاندارد آلوده بوده و شرایط زندگی را برای مردم سخت کرده است.

وی بیان کرد: برای کاهش آلودگی هوا و ایجاد شرایط لازم برای زیست شهروندان قزوینی باید همه دستگاه‌های اجرایی پای کار باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین یادآور شد: عوامل بی‌شماری دست به دست هم می‌دهند که هوای شهرها کمترین آلودگی داشته باشد که اصلاح سیستم‌های سوخت استاندارد از جمله آن‌ها است و باید مسؤولان مربوطه در این راستا حرکت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار