مدیرعامل سازمان زیباسازی شهردای اهواز:
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اهواز با اشاره به آخرین اقدامات برای راه‌اندازی مجدد آبشار رنگین‌کمان کارون گفت: در حال مذاکره برای راه‌اندازی مجدد فواره این آبنما هستیم.
کد خبر: ۵۵۵۴۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۷ 21 January 2018

 

آبشار رنگین‌کمان رودخانه کارون مجددا راه‌اندازی می‌شود

قادر کعب‌عمیر با تشریح فعالیت‌های سازمان زیباسازی شهرداری اهواز در دو ماهه اخیر، اظهار کرد نورپردازی اماکن عمومی، معابر و پارک‌های سطح شهر، ساماندهی و تغییر در المان‌های شهری از اقدامات این سازمان است که در راستای ایجاد بستر مناسب، آرامش رواني شهروندان و ارتقای کیفیت بصری شهر در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

کعب‌عمیر در خصوص تعمیر و بازسازی پروژه آبشار رنگین‌کمان اهواز اظهار تصریح کرد: این پروژه می‌بایست سالانه در دو ماه محرم و صفر بازبینی و کنترل شود تا در صورت نیاز به تعمیر سوپاپ‌ها، لرزه‌گیرها، پمپ‌ها و سافت-درایوهای آن اقدام کرد. سازمان زیباسازی اهواز در دو ماه اخير در روزهاي مياني هفته که پروژه خاموش می‌شد نسبت به تعمیر و اورهال‌کردن تجهیزات اقدام کرد.

وی عنوان کرد: آبنماي موزيكال ١٠٠ متري كارون در سال 91 روی رودخانه کارون جنب پل پنجم نصب و این پروژه در سال 91 افتتاح شد که یک پروژه فوق خاص بوده، چرا که تنها آبنمای موزیکال شناور روی آب‌های جاری است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اهواز ادامه داد: این سازمان در دو ماه اخیر نسبت به تعمیر و بازسازی آبنمای مذکور اقدام کرده که از جمله این اقدامات می‌توان به تعمیر دو دستگاه سافت درایو و تعمیر دو پمپ kw 110 و تعویض سیم‌بکسل‌های نگهدارنده فواره اشاره کرد. متاسفانه این فواره به علت عدم پرداخت قبوض برق در گذشته فاقد برق است. اکنون در حال مذاکره با شرکت برق برای راه‌اندازی مجدد این فواره هستیم.

کعب عمیر در خصوص سایر پروژه‌های سازمان عنوان کرد: آبنمای پارک 42 هکتاری بعلت عدم نصب فیلتراسیون درگذشته دچار مشکلاتی شده بود که این سازمان طی یک دوره بیست روزه نسبت به برقراری خط آب لوله‌كشي تصفیه اقدام کرد و درحال حاضر بطور همزمان در حال نصب فیلتراسیون هستیم. امیدواریم این آبنما تا دهه مبارک فجر مجددا شروع به کار کند.

وی به آبنماهای هارمونیک و ساده پارک‌های محله‌ای اشاره کرد و گفت: کلیه اطلاعات وآمار مربوط به آبنماهای پارک‌های محله‌ای سطح شهر در این مدت جمع‌آوری شد که تعدادی از آنها توسط مناطق شهرداری اهواز تعمير و راه‌اندازي شده است و برای تعمیر مابقی آبنماها نیز در حال تهیه برآورد اطلاعات هستیم.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اهواز در مورد روشنایی پارک‌های محلات شهر اظهار کرد : تعداد 150 عدد چراغ پایه کوتاه 3 متری برای پارک‌ها بهمراه 300 عدد پروژکتور ال‌ای‌دی کم‌مصرف برای روشنایی پارک‌های محله‌ای در نظر گرفته شد . اکنون در حال تهیه و ارسال این تجهیزات به مناطق شهرداری هستیم .

کعب عمیر درباره خرید و تهیه پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران جهت نصب در سطح شهر اهواز بیان کرد:نزدیک به 1200 عدد پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکنون تهیه و تحویل شهرداری مناطق هشتگانه اهواز شده است و این سازمان برای نوسازی پرچم‌های نصب‌شده در سطح شهر در حال تهیه 4000 هزار عدد پرچم دیگر است.

وی به تعمیر و بازسازی نورپردازی پل‌ها و نمادهای شهر اهواز اشاره و تصریح کرد: تعمیر و بازسازی نورپردازی پل پنجم ( پل شهید هاشمی) در حال تكميل است. نورپردازی پل چهارم ( پل شهید علم‌الهدی) تا ٧٠ درصد پيشرفت فيزيكي داشته و نورپردازی پل هلالی ( پل شهید بقایی) و پل جزیره نیز به طور كامل انجام شده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اهواز ادامه داد: همچنین نورپردازی پل طبیعت، پل پیچ استادیوم و پل علوی به طور كامل به پایان رسیده ،نورپردازی پل شهید سوداگر در حال انجام است. نورپردازی ساختمان سیلو نیز كه بعلت نقص‌های فنی از کار افتاده بود، توسط اکیپ فنی این سازمان آغاز شد.

کعب عمیر درباره تعمیر وسایل اسباب‌بازی کودکان در پارک‌ها توسط سازمان زیباسازی شهرداری اهواز، گفت: تمام پروژه‌ها و وسایل موجود جزئی از اموال شهری و عمومی بوده استو ارزش افزوده شهر محسوب می‌شوند. بنابراین در نگهداری و استفاده از این وسایل نهایت دقت را داشته باشیم.

وی ادامه داد: این سازمان به منظور کنترل هزینه و بهبود خدمات به شهروندان، یک تیم تعمیراتی در راستای نوسازی و رفع معایب و نواقص وسایل بازی کودکان موجود در پارک‌ها تشکیل داده است که هم‌اکنون در حال انجام وظیفه هستند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اهواز بیان کرد: تعمیر و نصب المان‌های دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی توسط این سازمان انجام خواهد شد. سازمان زیباسازی با استفاده از هنرمندان مطرح استانی و کشوری چندین طرح جهت بهبود فضای شهری و هویت‌بخشی به شهر در ایام‌الله دهه فجر انجام داده است که انشاءالله در آستانه دهه مبارک فجر در سطح شهر نصب و رونمایی خواهند شد.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: شهرداری اهواز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار