قائم مقام معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز خبر داد:
قائم مقام معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مراجعه 694 نفر از جمعه هفته گذشته تا صبح امروز به مراکز درمانی تابعه این دانشگاه در سطح استان خوزستان به دلیل مشکلات تنفسی در پی وقوع گرد و غبار خبر داد.
کد خبر: ۵۵۵۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۹ 21 January 2018

دکتر خجسته حسینی‌نژاد با اشاره به وقوع گرد و غبار شدید در مناطقی از خوزستان از روز جمعه هفته گذشته تاکنون اظهار کرد: به دنبال وقوع این پدیده از روز جمعه (29 دی‌ماه) تا صبح امروز(یکم بهمن ماه) 694 نفر به دلیل مشکلات تنفسی به مراکز درمانی تابعه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سطح استان مراجعه کردند.

وی افزود: از صبح روز جمعه(29 دی‌ماه) تا ساعت 20 همان روز، 137 نفر با عارضه تنفسی به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تابعه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز مراجعه کردند که 9 نفر از این تعداد در بخش‌های بیمارستانی، 70 نفر در بخش اورژانس بیمارستان‌ها و 58 نفر نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

قائم مقام معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تصریح کرد: در مجموع از ساعت 20 روز 29 دی‌ماه تا ساعت 8 صبح روز شب شنبه (30 دی‌ماه) 121 نفر به دلیل مشکلات تنفسی به مراکز درمانی تابعه این دانشگاه مراجعه کردند که 9 نفر از این تعداد در بخش‌های بیمارستانی، 9 نفر در بخش ویژه، 13 نفر در بخش اورژانس و 90 نفر به صورت سرپایی درمان شدند.

حسینی‌نژاد ادامه داد: در مجموع از 8 صبح روز شنبه تا ساعت 14 همان‌روز 125 نفر ورودی مراجعات تنفسی به مراکز درمانی داشتیم که 14 نفر از این تعداد در بخش‌های بیمارستانی، پنج نفر در بخش ویژه، 17 نفر در بخش اورژانس و 89 نفر به صورت سرپایی درمان شدند.

وی افزود: از ساعت 14 روز شنبه تا ساعت 20 همان‌روز نیز 135 نفر ورودی داشتیم که 121 نفر در بخش‌های بیمارستان، 17 نفر در بخش اورژانس و 97 نفر به صورت سرپایی درمانی شدند.

قائم مقام معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تصریح کرد: از ساعت 20 شب گذشته تا 8 صبح امروز 176 نفر ورودی به مراکز درمانی تابعه این دانشگاه داشتیم که 35 نفر در بخش‌های بیمارستانی، 2 نفر در بخش ویژه و 139 نفر به صورت سرپایی درمانی شدند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: درمان ، گرد و غبار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار