شهردار اهواز میزان کل بودجه شهرداری این کلانشهر در سال ۱۳۹۷ را ۱۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: ۲۹ درصد از این بودجه به هزینه‌های جاری اختصاص یافت و ۷۱ درصد آن بودجه عمرانی است.
کد خبر: ۵۵۵۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۷ 22 January 2018

منصور کتانباف در بیست و چهارمین جلسه شورای شهر اهواز در تالار اجتماعات این شورا اظهار داشت: موضوع ریزگردها و رسیدگی به آن یکی از اساسی‌ترین مشکلات و موضوعات استان خوزستان است.

وی با بیان اینکه موضوع روز ما ریزگردها هستند، تصریح کرد: این مسئله بر سلامت ما تاثیر می‌گذارد و سلامت نیز اساسی ترین نیاز انسان است.

شهردار اهواز با اشاره به خشکسالی اخیر خاطرنشان کرد: بخش قابل توجهی از برق کشور در استان خوزستان تولید می‌شود که با توجه به کاهش نزولات آسمانی باید فکری برای آن از سوی دولتمردان اتخاذ شود.

وی با توصیه همگان به جلوگیری از اسراف در مصرف آب و برق به صحن شورای شهر اشاره کرد و گفت: چرا باید این همه لامپ در اینجا روشن باشد یکی در میان خاموش شوند اتفاق خاصی نمی‌افتد.

کتانباف اسراف را کاری خلاف آموزه‌های دینی مسلمانان عنوان کرد و افزود: در کشور اسراف زیادی به ویژه در آب و برق می‌شود که می‌توانیم با صرفه جویی به سرمایه ملی کشور کمک کنیم.

وی با اشاره به بودجه سال 1397 شهرداری اهواز نیز عنوان کرد: هر آنچه را که می‌دانستیم در طول سال می‌توانیم انجام دهیم در این لایحه گنجانده شد.

شهردار اهواز اولویت کار در بودجه سال 1397 را تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بیان کرد و در همین زمینه توضیح داد: بنا داریم سرمایه‌هایی که در بعضی پروژه‌ها صرف شده را تکمیل کنیم.

وی اجرای توزیع خدمات شهری در مناطق مختلف شهر اهواز را از ویژگی‌های بودجه سال 1397 شهرداری اعلام کرد و گفت: همچنین ضریب ارائه خدمات شهری در مناطق مختلف نیز افزایش می‌یابد.

کتانباف در ادامه سخنان خود توجه ویژه به زیرساخت‌های شهری را از دیگر ویژگی‌های بودجه شهرداری اهواز عنوان کرد: در این بودجه ساخت فرهنگسراها، سرای محله و پارک‌های محله‌ای نیز گنجانده شد.

وی افزایش دسترسی خدمات شهروندان به خدمات شهری در مناطق مختلف را دیگر ویژگی بودجه سال 1397 شهرداری اهواز دانست و گفت: این بودجه نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

شهردار اهواز میزان کل بودجه شهرداری این کلانشهر در سال 1397 را 16 هزار و 300 میلیارد ریال اعلام کرد و ادامه داد: 29 درصد از این بودجه به هزینه‌های جاری اختصاص یافت و 71 درصد آن بودجه عمرانی است.

 

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار