مدیر کل کتابخانه های عمومی استان ایلام گفت: کتابخانه مرکزی و آیت الله حیدری استان در ایام دهه فجر به بهره برداری می رسند.
کد خبر: ۵۵۶۶۰۵
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵ 24 January 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛مراد جلیلیان اظهار داشت: تا قبل از ۲۲ بهمن امسال کتابخانه مرکزی استان نیز به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: در این کتابخانه ۳ بخش مهم ایجاد شده، بخش نابینایان که با همت انجمن نابینایان کشور بیش از ۳۰۰ میلیون تومان در خصوص تجهیزات هزینه شده است.

جلیلیان اضافه کرد: بخش دفاع مقدس با همکاری بنیاد حفظ آثار در استان که بیش از ۱۵ هزار جلد کتاب در منابع مختلف در حوزه های سیاسی، در حوزه دفاع مقدس و عوامل تاثیرگذار در مدت زمان جنگ است.

وی افزود: همچنین بخش ایثار و شهادت که با همت بنیاد شهید بیش از ۶ هزار جلد آماده سازی شده است و نیز توسط خود نهاد کتابخانه عمومی کشور بیش از ۲۰ هزار جلد کتاب در کتابخانه مرکزی استان آماده سازی شده است.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان ایلام افزود: همزمان با بهره برداری از پروژه کتابخانه مرکزی نیز کتابخانه آیت الله حیدری در مکان ساختمانی در  محل فاصله بین میدان شهدا و میدان امام که این کتابخانه طی تفاهمنامه ای با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی استان و سازمان اوقاف و امور خیریه استان نوشته شد و این کتابخانه از منابع غنی نیز برخوردار است در ایام دهه فجر همزمان با کتابخانه مرکزی استان به بهره برداری خواهد رسید.

 

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار