شهردار منطقه هشت قم:
شهردار منطقه هشت قم گفت: همزمان با دهه فجر امسال بوستان‌های دهلاویه و انقلاب اسلامی در پردیسان به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۵۵۷۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱ 27 January 2018

به گزارش تابناک قم، ابوالفضل مستقیمی با اشاره به تکمیل عملیات اجرایی دو پروژه بوستان انقلاب اسلامی و شهدای دهلاویه تا دهه فجر امسال اظهار کرد: این دو بوستان در مجموع به مساحت ۲۶ هزار مترمربع و اعتبار ۱۶میلیارد ریال در حال انجام است.

شهردار منطقه هشت به روند کاشت نهال و احداث کمربند سبز در این منطقه اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال در روند این پروژه تاکنون ۲۸ هزار اصله نهال با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان کاشته شده است.

وی اقدامات صورت گرفته در زمینه تجهیز بوستان‌ها و همچنین ایمن‌سازی آنها را مد نظر قرار داد و با بیان اینکه سه کمپلکس بازی کودکان با اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان نیز در بوستان‌های سطح منطقه نصب شده است خاطرنشان کرد: ۴۰ ست ورزشی نیز با هزینه ۴۰ میلیون تومانی نصب و راه اندازی شده است.

مستقیمی با اشاره به روند پروژه لوله گذاری آب خام عنوان کرد: عملیات لوله گذاری آب خام در محدوده منطقه هشت از ابتدای امسال با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومانی تکمیل شده است.

وی از روند عملیات اجرایی بوستان ویژه بانوان در این منطقه خبر داد و گفت: پیمانکار این پروژه مشخص و روند احداث آغاز شده است، این پروژه به مساحت ۱۸ هزار مترمربع تا سال آینده آماده بهره برداری می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار