در چهارمین جلسه هماهنگی جشنواره فیلم فجر خوزستان آغاز فعالیت سی‌و‌ششمین جشنواره فیلم فجر خوزستان جمعه ١٣ بهمن 96 اعلام شد.
کد خبر: ۵۵۸۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۹ 28 January 2018

چهارمین جلسه هماهنگی سی و سومین جشنواره فیلم فجر با حضور محمد جوروند، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ناصر چنانی، معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، و دیگر دست‌اندرکاران این جشنواره در محل این اداره کل برگزار شد.

جوروند در این جلسه بر آمادگی سینماها در زمان برگزاری جشنواره تاکید کرد و گفت: با توجه به ازدحام جمعیت در زمان برگزاری توصیه می‌شود دست‌اندرکاران جشنواره از لحاظ آمادگی سینماها برای میزبانی مردم مطمئن شوند.

دبیر جشنواره فیلم فجر در خوزستان ادامه داد: دو سینما در اهواز برای اکران فیلم‌ها در نظر گرفته شد که ظرفیت بالای سینماها و واقع بودن این دو سینما در دو نقطه‌ مختلف اهواز از ملاک‌های مورد نظر بود.

وی افزود: مقرر شد تا آیین گشایش با حضور هنرمندان و صاحبان فکر و اندیشه به ویژه هنرمندان سینمایی سراسر استان جمعه ١٣بهمن‌ ساعت 18 و 30 دقیقه برگزار شود.

از مهم‌ترین نکات ذکر شده در این جلسه تأکید بر تبلیغات محلی و محیطی برای اطلاع‌رسانی و تشویق علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره، تمرکز و تلاش حداکثری برای برگزاری بهتر و منظم جشنواره، برنامه‌ریزی جهت حضور هنرمندان و دست‌اندرکاران فیلم‌ها در استان، تأکید بر هماهنگی با شبکه‌ تلویزیونی محلی برای پخش آیین گشایش از شبکه استانی و تولید برنامه و گزارش‌های سینمایی در ایام جشنواره و انعکاس آن در شبکه‌های سراسری و... بود که جوروند به آن‌ها اشاره کرد.

در پایان جلسه در خصوص چگونگی انتخاب فیلم برای پخش در استان بحث و تبادل نظر شد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار