ادیبی خبرداد:
مدیرکل ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد اروند از برگزاری مسابقات کشوری، بین‌المللی و اردو های تیم‌ملی به میزبانی منطقه آزاد اروند در دو ماه پایانی سال خبر داد.
کد خبر: ۵۵۹۱۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۴ 29 January 2018

پیمان ادیبی اظهارکرد: در بهمن و اسفندماه امسال، منطقه آزاد اروند شاهد میزبانی‌های ورزشی متعدد ملی و بین‌المللی خواهد بود.

وی با بیان این‌که تمامی شرایط لازم برای برگزاری اردوهای تیم‌ملی در منطقه اروند مهیا است، گفت: آبادان اکنون میزبان اردوی تیم‌ملی کمان سنتی و کشتی کلاسیک بانوان است.

مدیر توسعه اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد اروند تصریح کرد: منطقه آزاد در آبان‌ماه امسال نیز میزبان اردوی تیم‌ملی کشتی آزاد آینده‌سازان کشور در آبادان بود و حضور مربیان و ورزشکاران ملی در منطقه باعث ارتقا سطح فنی مربیان و ورزشکاران بومی ما خواهد شد.

وی افزود: در ادامه نیز در آبادان میزبان مسابقات آزاد کونگ فو، مسابقات قهرمانی پاکت بیلیارد زیر ۱۸ سال و کلاس مربیگری کشتی کلاسیک بانوان کشور خواهیم بود.

ادیبی در خصوص آمادگی منطقه اروند برای میزبانی رویدادهای متعدد ورزشی نیز عنوان کرد: منطقه اروند در سال‌های گذشته شاهد برگزاری اردوها و مسابقات در سطح جهانی بوده و تمام زیر ساخت‌ها برای برگزاری چنین رویدادهایی در منطقه مهیا است.

وی ادامه داد: در خرمشهر نیز میزبان مسابقات کشوری شنا جانبازان و معلولان در رده سنی جوانان و مسابقات ووشو کشوری بانوان خواهیم بود. همچنین در اسفندماه میزبان مسابقات بین‌المللی کبدی آقایان و مسابقات قهرمانی کشوری کیک‌بوکسینگ در خرمشهر هستیم.

مدیر کل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند بیان کرد: منطقه اروند در دهه فجر میزبان مسابقات قهرمانی استان در سطح گسترده خواهد بود که از جمله آن می‌توان به مسابقات قهرمانی ووشو در مینوشهر اشاره کرد‌.

وی افزود: وجود زیرساخت ها و اماکن ورزشی در سطح بین‌المللی، حمایت سازمان منطقه آزاد اروند، سابقه منطقه در برگزاری رویدادهای بزرگ ورزشی، موقعیت جغرافیایی منطقه، فرهنگ، مهمان نوازی، علاقه و حمایت مردم منطقه نیز مهمترین عوامل موثر بر مزیت رقابتی منطقه در میزبانی رویدادهای بزرگ ورزشی است.

ادیبی عنوان کرد: اردوی تیم‌ملی کمان سنتی نیز از ششم بهمن‌ماه با حضور بیش از ۳۰ کماندار در اردوگاه میثاق آغاز شده است که تا 12 بهمن ادامه خواهد داشت. همچنین اردوی تیم‌ملی کشتی کلاسیک بانوان با بیش از ۵۰ کشتی‌گیر در باشگاه آبادان در حال برگزاری است.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار