مدیرعامل موسسه جهاد نصر کشور گفت: تا پایان امسال حدود 295 هزار هکتار از زیرساخت‌ها در فاز اول طرح 550 هزار هکتاری به پایان می‌رسد و تاکنون بخش عمده از آن به سازمان جهاد کشاورزی و کشاورزان تحویل داده شده و باقی مانده آن نیز در حال تحویل است .
کد خبر: ۵۵۹۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۶ 30 January 2018

یدالله شمایلی امروز ۱۰ بهمن ماه در حاشیه بازدید معاون هماهنگی و نظارت معاون اول رئیس جمهور از طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری اظهار کرد: امروز با حضور معاون آقای جهانگیری، همکاران وزارت نیرو و جهاد کشاورزی، از شمال خوزستان و اهواز، منطقه ابوفاضل، ویس٬ سلامات و میان آب بازدید شد تا برای اقدامات اجرایی فاز دوم طرح 550 هزار هکتاری جمع بندی و مراحل بعدی دنبال شود.

به گزارش "تابناک" وی با اشاره به فاز اول طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری، ادامه داد: تا پایان سال٬96 حدود 295 هزار هکتار از زیرساخت‌ها به پایان می‌رسد و تاکنون بخش عمده از آن به سازمان جهاد کشاورزی و کشاورزان تحویل داده شده و باقی مانده آن نیز در حال تحویل است.

شمایلی در خصوص تکمیل کانال های 1و2 که بر عهده سازمان آب و برق است٬ عنوان کرد: سازمان آب و برق در حال تکمیل کار است اما در این زمینه مشکلات مالی وجود داشت که با موافقت مقام معظم رهبری رقمی از 1.5 میلیون دلار اعتبارات جهاد نصر به سازمان آب و برق اختصاص یافت تا این سازمان کانال های اصلی را با هماهنگی جهاد نصر و وزارت جهاد کشاورزی تکمیل کند.

مدیرعامل موسسه جهاد نصر کشور در خصوص فاز دوم طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری، گفت: برای تخصیص آب فاز دوم جلساتی با معاون اول رییس جمهور و وزیر نیرو برگزار شد که با اعلام موافقت ایشان همراه بود و یکی از اهداف سفر معاون هماهنگی و نظارت معاون اول رئیس جمهور نیز نهایی کردن تخصیص آب برای فاز دوم طرح است.

شمایلی ادامه داد: امیدوارم با سفر امروز این موضوعات حل و فصل شود و بتوانیم شبکه‌های اصلی و فرعی و زهکش‌ها را در فاصله زمانی کوتاهی اجرایی کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار