امام جمعه اهواز:
امام جمعه اهواز گفت: جمعی از مسئولان برای توجیه و تشریح تسهیلات کم‌بهره به روستایی‌ها و اقدامات لازم برای اشتغال جوانان در جلسه‌ای شرکت می‌کنند.
کد خبر: ۵۶۰۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۸ 02 February 2018

آیت الله محمدعلی جزایری امروز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به فرارسیدن دهه فجر و بازگشت پیروزمندانه امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، اظهار کرد: این پیروزی‌ها ادامه راه اهل بیت (ع) است.

وی با بیان اینکه نیروهای ارتش و به‌ویژه نیروی هوایی در ۱۹ بهمن به انقلاب پیوستند، افزود: در آن روز و قبل از ۲۲ بهمن، شالوده رژیم شاه از هم پاشید و ستون فقرات آن فرو ریخت.

امام جمعه اهواز عنوان کرد: من و جمعی از روحانیت اهواز که قبل از ۱۹ بهمن به تهران برای بیعت با امام به تهران رفتیم، مشاهده کردیم که ‌جمعیت زیادی از ارتشی‌ها از نیروهای مختلف در اقامتگاه حضرت امام حاضر شده بودند و در اطراف اقامت‌گاه نیز مملو از جمعیت بود.

وی گفت: در آن روز افسران نیروی‌هوایی با ورود به اقامت‌گاه حضرت امام خمینی (ره)، در برابر امام رژه رفتند و با او بیعت و اعلام وفاداری کردند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با تأکید بر اینکه مخالف فضای مجازی نیستیم، بیان کرد: صریحاً اعلام می‌کنیم مخالف آن بخش از فضای مجازی هستیم که سرنخ آن در اختیار رژیم صهیونیستی است اما اگر طراح یک شبکه اجتماعی ایرانی باشد، از آن استقبال می‌کنیم و کاملاً موافقیم.

وی افزود: همانگونه که از سلامتی خود محافظت می‌کنیم باید از دین و ایمان خانواده و عفت خود نیز مراقبت کنیم.

موسوی جزایری با اشاره به روز فناوری فضایی، بیان کرد: ما به برکت انقلاب اسلامی، در سال‌های گذشته شاهد ‌پیشرفت‌های علمی چشم‌گیری بوده‌ایم.

وی افزود: ما موفق به ساخت موشک، سکوی پرتاب آن و سیستم هدایت‌کننده آن شده‌ایم و همچنین در پرتاب ماهواره و استقرار آن در ایستگاه مدنظر نیز توانایی‌هایی خوبی دست یافته‌ایم.

امام جمعه اهواز گفت: ما به عنوان یک کشور اسلامی یکی از کشورهای برتر دنیا در حوزه فناوری‌های پرتاب ماهواره و زیرساخت‌های فضایی هستیم که کاربردهای بسیاری دارد. جوانان با تفکر بسیجی موفق شده‌اند در این فناوری رشد یابند و ایران به یک‌کشور شکست ناپذیر تبدیل شود.

وی به برگزاری یک جلسه در روز یک‌شنبه آینده با حضور سران روستاها و شیوخ و معتمدین و جمعی از مدیران کشوری و استانی،گفت: جمعی از مسئولان برای توجیه و تشریح تسهیلات کم‌بهره به روستایی‌ها و اقدامات لازم برای اشتغال جوانان در این حلسه شرکت می‌کنند.

جزایری بیان کرد: استان‌های دیگر نیز از این تسهیلات برخوردار هستند و ما امیدواریم که خوزستان از این قافله عقب نماند تا شاهد رونق تولید در استان باشیم.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار