فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: پاسخگویی به خون شهدا و ایثارگری ها تنها در گرو عمل درست به وظایف دینی و انقلابی است که همه باید در موقعیت های مختلف به این موارد توجه جدی داشته باشند.
کد خبر: ۵۶۱۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۳ 05 February 2018

سرتیپ دوم پاسدار فتح‌الله جمیری یکشنبه شب در یادواره شهدای مهندس استان یزد افزود: هرگونه کوتاهی در عمل به وظایف و مسوولیت ها موجب شریک شدن در کاستی هاست و باید همواره پاسخگوی اعمال خود باشیم.
فرمانده پیشین سپاه استان بوشهر ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس و بعد از آن شاهد فعالیت های گسترده اقشار مردم و به خصوص جوانان در عرصه های مختلف خدمت به کشور بوده ایم و باید این هدف و روحیه متعالی ادامه داشته باشد.
فرمانده سپاه یزد یاد و خاطره شهدا و شهید مصطفی چمران را گرامی داشت و تصریح کرد: ویژگی‌های اخلاقی ، علمی و خدمات شهید چمران می تواند الگویی همیشگی برای مردم و جوانان مومن و فداکار نظام اسلامی قرار گیرد.
جمیری افزود: می توان با برنامه ریزی درست و جدی ، رفتار و منش شهید چمران را به عنوان یک طرح مهم فرهنگی و حماسی در قالب فیلم تهیه و در دسترش همگان و همچنین جوانان کشور قرار داد که بسیار ضروری است .

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار