رئیس هیأت بولینگ، بیلیارد و کیواسپرت چهارمحال و بختیای خبر داد
تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس هیأت بولینگ، بیلیارد و کیواسپرت چهارمحال و بختیای گفت: 11 ورزشکار از استان در مسابقات کشوری بولینگ، بیلیارد و کیواسپرت با هدف انتخاب اعضای تیم ملی کشور حضور می‌یابند.
کد خبر: ۵۶۲۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲ 05 February 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- جمشید جان‌نثار اظهار کرد: 11 ورزشکار از استان در مسابقات کشوری بولینگ، بیلیارد و کیواسپرت با هدف انتخاب اعضای تیم ملی کشور حضور می‌یابند.
وی افزود: سینا صدری، محمدامین جان‌نثار از تیم چهارمحال (الف)، علی(شایان)لله‌گانی و محمدجواد جان‌نثار از تیم چهارمحال (ب)، شایان قاسمی و امیرحسن حیدریان از تیم چهارمحال (ج)، علی غلامی و میلاد مهندس از تیم چهارمحال (د)و حسین رسولی، فرزین رضاپور و مسعود قایدی از تیم چهارمحال (ز) برای شرکت در مسابقات انتخابی اعضای تیم ملی کشور عازم آبادان می‌شوند.
 رئیس هیأت بولینگ، بیلیارد و کیواسپرت چهارمحال و بختیای ادامه داد: این مسابقات در قالب تیمی و انفرادی در رده سنی زیر 18 سال به میزبانی آبادان از 19 تا 22 بهمن‌ماه برگزار و محمود اسدی نیز به‌عنوان مربی و سرپرست تیم چهارمحال و بختیاری را همراهی می‌کند.
جان‌نثار بیان کرد: بیش از 30  تیم از سراسر کشور در این مسابقات حضور دارند که 4 نفر برتر با عضویت در تیم ملی کشورمان، به مسابقات آسیایی قطر که فروردین سال 97 برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.
وی خاطرنشان کرد: تیم بولینگ، بیلیارد و کیواسپرت زیر 18 سال چهارمحال و بختیاری در مسابقات بوشهر که آبان ماه گذشته برگزار شده، مقام نخست را کسب کرده بودند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار