نماینده مردم رامهرمز در مجلس عنوان کرد:
نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی، خواستار تجهیز پایگاه های امداد و نجات جاده ای هلال احمر خوزستان از طریق تخصیص امکانات مورد نیاز شد.
کد خبر: ۵۶۳۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲ 08 February 2018

اقبال محمدیان ظهر امروز پنج شنبه در حاشیه بازدید محمود محمدی نسب دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور از پایگاه امداد و نجات جاده ای مشراگه هلال احمر رامهرمز اظهار کرد: جوانان عملیات امداد و نجات را با علاقه مندی خاصی و به نحو شایسته انجام می دهند و این جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: یکی از خواسته های ما از دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور، تجهیز پایگاه های امداد و نجات جاده جمعیت هلال احمر خوزستان به امکانات و تجهیزات مورد نیاز است.

نماینده مردم رامهرمز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هر سازمانی زمانی می تواند ماموریت های خود را به خوبی انجام دهد که امکانات و تجهیزاتش کامل باشد.

بر اساس شاخص های عمومی و تخصصی حوزه عملیات های امدادی و ارزیابی های صورت گرفته بازرسان و ارزشیابان سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر کشور، پایگاه امداد و نجات بین شهری مشراگه از توابع رامشیر حائز رتبه دوم در سطح پایگاه های امداد و نجات کشور شد. همچنین این پایگاه رتبه نخست را در استان خوزستان به دست آورد.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار