سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در بازی فردا برابر استقلال خوستان دو تیم به دنبال کسب سه امتیاز بازی هستند و تساوی هیچ تیمی را قانع نمی‌کند.
کد خبر: ۵۶۳۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۹ 08 February 2018

سید اکبر پورموسوی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال خوزستان، اظهار کرد: مطمئنم با توجه به این که هر دو تیم به دنبال کسب سه امتیاز این دیدار هستند، بازی جذاب و خیلی خوبی خواهد شد.

وی ادامه‌ داد: تساوی به درد دو تیم نمی‌خورد و ان‌شاء‌الله تلاش خواهیم کرد که فردا سه امتیاز این مسابقه را به دست بیاوریم و به روند رو به رشدمان تداوم ببخشیم. بازی سختی خواهد بود، زیرا استقلال خوزستان به خاطر این که می‌خواهد خود را از انتهای جدول رده‌بندی جدا کند به دنبال سه امتیاز این مسابقه است.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان، بیان‌ کرد: فردا هر تیمی که کمتر اشتباه کند و از حداقل موقعیت خود نیز بهره ببرد می‌تواند، برنده این بازی باشد.

وی افزود: با توجه به این که حریفان فاصله‌شان را با ما کم کرده‌اند به دنبال سه امتیاز این بازی هستیم.

پورموسوی ادامه‌ داد: داربی همیشه سخت است و با توجه به شناختی که نسبت به یکدیگر داریم تمام اینها کار را سخت خواهد کرد. به نظر من فردا از ابتدای بازی مسابقه جذابی به نمایش گذاشته می‌شود و مطمئنا مساوی هیچ تیمی را قانع نخواهد کرد.

وی در ادامه‌ و در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد خط میانی شما هماهنگی کامل را با یکدیگر ندارند، گفت‌: مریدی و عاشوری بازیکنان ثابت خط میانی ما هستند که البته با توجه به مصدومیت عاشوری و همچنین مریدی مجبور بودیم تا از بازیکنان تازه نفس تری استفاده کنیم و فکر می‌کنم این نفرات مقابل یکی از بهترین خط هافبک‌های ایران بازی کردند و این کمی کار ما را سخت می‌کرد. درباره عدم موفقیت در گلزنی هم باید این را بگویم که کمی در امر گلزنی بی دقتی می‌کنیم که برای بازی با استقلال خوزستان روی این موضوع کار کرده‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان درباره تقابل با ویسی نیز گفت: شاید جذابیت این تقابل این است که فردا روبه روی استقلال خوزستانی قرار می گیرم که شش هفت سال خاطرات بسیار خوبی از حضور در این تیم را دارم. شروع سرمربیگری من از این تیم بود و همراه آن نیز حضور خوبی در آسیا داشتیم. با شناختی که دو تیم از هم دارند، مطمئنا تلاش این است که این مسابقه خروجی برای فوتبال خوزستان داشته باشد.

وی درباره وضعیت استقلال خوزستان هم عنوان کرد: استقلال خوزستان فصل گذشته و سالی که در لیگ یک بودیم نیز مشکلات مالی و داخلی را داشت اما امسال شرایط فرق درد. باتوجه به شناختی که از بازیکنان استقلال خوزستان دارم، حس من می گوید که این تیم در لیگ برتر می ماند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار