رئیس انجمن داروسازان ایران:
رئیس انجمن داروسازان ایران با تأکید بر اینکه روزگار سختی بر جامعه داروسازی حاکم است، گفت: زنجیره داروسازی از زمان تولید تا توزیع تحت تأثیر امر بدیهی تأخیر در پرداخت بیمه است.
کد خبر: ۵۶۳۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۳ 08 February 2018

محمدباقر ضیاء امشب در همایش انجمن داروسازان ایران و انجمن‌های شعب جنوب کشور که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در جوامعی همچون ما هزینه ای که باید به داروسازان و خدمات ارزنده آن‌ها داده شود، داده نشده است.

وی بابیان اینکه جامعه داروسازان در ارائه خدمات خود به جامعه قصوری نداشته‌اند، گفت: جامعه در نقد ما نیز باید جانب انصاف را رعایت کند چراکه ما معتقد هستیم انتقاد لازمه پویایی جامعه است.

رئیس انجمن داروسازان ایران با تأکید بر اینکه روزگار سختی بر جامعه داروسازی حاکم است، عنوان کرد: زنجیره داروسازی از زمان تولید تا توزیع تحت تأثیر امر بدیهی تأخیر در پرداخت بیمه است.

ضیاء افزود: این تأخیرات آن‌چنان است که سبب نابسامانی‌های زیادی شده است که انتظار می‌رود اقدامات سریع‌تری برای رفع این مشکل شود تا عواقب آن سلامت جامعه را تهدید نکند.

وی بیان کرد: مرتب در کمیسیون‌های مجلس شرکت می‌کنیم به امید اینکه به شکل منطقی به راه‌حل‌های مناسب برسیم.

رئیس انجمن داروسازان ایران عنوان کرد: یکی از ایراداتی که به داروسازان گرفته می‌شود عدم وجود آن‌ها پشت پیشخوان خدمات دارویی است.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار