امام جمعه اهواز:
نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان با بیان اینکه آنقدر گفتند در دولت استخدام شویم که اکنون یک دولت متورم درست شده است، گفت: اجرای پروژه های مختلف در کشور نیاز به بودجه دارد اما بخش عمده ای از بودجه دولت به صورت حقوق به مردم پرداخت می شود و آنچه که باقی می ماند نیز نمی تواند کشور را آباد کند .
کد خبر: ۵۶۳۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸ 09 February 2018

آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری در خطبه های نماز جمعه امروز 20 بهمن ماه اظهار کرد: 8 میلیون و 500هزار نفر در ایران از دولت حقوق می گیرند که این یک رقم بسیار بالایی است و پرداخت حقوق این حجم بسیار سنگین از افراد دولت را به زانو در می آورد. مگر پرداخت حقوق های میلیونی آسان است یا مگر بودجه کشور چه قدر است؟؟ آنقدر که گفتند در دولت استخدام شویم، یک دولت متورم درست شده است.

وی افزود: حدود نصف جمعیت حقوق بگیر دولت، بازنشستگان هستند و 4.5 میلیون نفر دیگر شاغلین ادارات مختلف دولتی هستند. همچنین برخی از این جمعیت حقوق بگیر را نیز خانواده های شهدا و ایثارگران، اعضای کمیته امداد و... تشکیل می دهند.

موسوی جزایری بیان کرد: اگر خانواده افرادی که از دولت حقوق می گیرند را نیز در نظر بگیریم، حدود نصف جمعیت کشور از دولت حقوق دریافت می کنند. این حجم عجیب و غریب از حقوق بگیران دولت در هیچ جای جهان وجود ندارد. از آمریکا تا اروپا یا چین، ژاپن و روسیه هیچکدام چنین جمعیتی از حقوق بگیران دولتی را ندارند و حجم دولت آن ها به این میزان بزرگ نیست.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان تصریح کرد: اجرای پروژه های مختلف در کشور نیاز به بودجه دارد اما بخش عمده ای از بودجه دولت به صورت حقوق به مردم پرداخت می شود و آنچه که باقی می ماند نیز نمی تواند کشور را آباد کند. در هیچ جای دنیا با چنین حجمی حقوق بگیران دولت زیاد نیستند و باقی مردم در بخش های مختلف دیگر مشغول به کار هستند.

موسوی جزایری گفت: حقایق را باید گفت و درصدد چاره جویی و حل آن ها برآمد. می خواهید از آمریکا بیایند و مسایل و مشکلات کشور را حل کنند؟؟ اگر آنها بیایند کار خراب تر می شود و از خدای می خواهند تا سر به تن ملت ایران نباشد. ما باید خودمان مسایل خودمان را حل کنیم.

وی ادامه داد: از نسل جوانان که بیشتر بیکاران نیز در میان این نسل قرار دارند، انتظار دارم تا آستین همت بالا بزنند و کشور را در این جنگ اقتصادی آباد کنند. در دوران انقلاب تا زمانی که جوانان و مردم در برابر رژیم شاه به پا نخواستند و به صحنه نیامده بودند انقلاب پیروز نشد. زمانی که ملت ایران وارد صحنه شد، انقلاب ما پیروز شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه در یک جنگ اقتصادی هستیم، عنوان کرد: هوش و استعداد جوانان ایرانی به آموزش فنی نیاز دارد. خواندن دروس به صورت تئوری فایده ای ندارد و مسولان به این مساله باید توجه کنند تا هنرستان های صنعتی تاسیس کنند تا جوانان آموزش فنی و حرفه ای یاد بگیرند.

موسوی جزایری ادامه داد: باید دانشگاه های علمی و کاربردی در کشور فعالتر بشوند و آموزش و فنی و حرفه ای نیز فعالتر در شهرها و روستاها جوانان را آموزش دهند.

وی با توصیه به رعایت اخلاق اسلامی تصریح کرد: بیست و دوم بهمن، روز عزت ملی و پیروزی جنود حق بر سپاهیان باطل و سالروز پیروزی انقلابی است که امام خمینی ( ره) آن را انفجار نور دانست.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان ادامه داد: انقلاب ما معجزه و واقعه‌ای الهی و در واقع خواسته خدا بود. در این انقلاب اراده خدا در برابر خواسته تمام ابرقدرت‌های دنیا بود.

موسوی جزایری عنوان کرد: به اعتراف صدام ملعون که آن چنان مغرور و متکبر بود و اولتیماتوم می‌داد، تمام برنامه‌های رژیم بعث برای تهاجم به ایران درست و صحیح بود جز اینکه خدا با آن‌ها نبود. دشمن صراحتا اذعان کرد که در این جنگ خدا با کشور ایران بود.

وی ادامه داد: اکنون نیز همین منوال وجود دارد. ترامپ، همراهان و حامیان ترامپ و صهیونیست‌ها بدانند که هرچه برنامه‌ریزی کنند، خدا با آن‌ها نیست. انشالله خدا با ما است. بر اساس آیه‌ای شریفه از قرآن « اگر همه برای خدا به پاخیزیم، پیروز هستیم». شک و شبهه ای در این امر مسلم وجود ندارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان اظهار کرد: انشالله برای بیعت مجدد با امام راحل، شهدا، امام زمان (عج) و نایب بر حق ایشان؛ رهبر معظم انقلاب و به منظور تحکیم وحدت، در بیست و دوم بهمن امسال نیز پا به عرصه می‌گذاریم.

موسوی جزایری ادامه داد: وضو بگیرید و با طهارت کامل قدم به راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب بگذارید. قدرتمندانه ارواح طیبه شهدا نیز همراه ما هستند. هر چند غافل هستیم اما شهدا زنده هستند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار