امروز شنبه ۲۱ بهمن ماه دور دیگری از پرداخت سود سهام عدالت آغاز شده که با این حساب ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از مددجویانی که سابقا تحت پوشش نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد و بهزیستی قرار داشتند، اما به دلایلی از پوشش آن نهاد بیرون آمدند سود سهام عدالت خود را به طور کامل دریافت می‌کنند.
کد خبر: ۵۶۴۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۴ 10 February 2018

در ۱۱ بهمن ماه، رئیس سازمان خصوصی سازی اعلام کرد که ۱۶ گروه از مشمولان سهام عدالت در ۱۲ بهمن ماه (یعنی فردای آن روز) تمام سود سهام عدالت، مربوط به سال مالی ۱۳۹۵ را دریافت خواهند کرد.

وی همچنین از مشمولان سهام عدالت که تا آن زمان شماره شبای حساب بانکی خود را وارد سامانه سهام عدالت نکرده‌اند خواست تا برای واریز گرفتن سود سهام عدالت خود شماره شبای بانکی شان را اعلام کنند چرا که سازمان خصوصی سازی تنها از این طریق می‌تواند این مبالغ را به مشمولان بپردازد.

اما در عین حال قرار شد سود سهام ۴ گروه تا پایان اسفند ماه سال جاری پرداخت شود. کارمندان شاغل در دستگاه‌های اجرایی و بازنشستگان کشوری لشگری و تامین اجتماعی، کارگران فصلی ساختمان، روستاییان و عشایر که از مددجویان کمیته امداد و بهزیستی نیستند، افرادی که قبلا تحت حمایت کمیته امداد و سازمان بهزیستی بودند، ولی الان وضع مالی‌شان بهتر شده و دیگر مددجو نیستند، چهار گروهی هستند که سود سهام عدالت نگرفتند.

پوری حسینی در آن روز تاکید کرد که اگر شرکت‌های سرمایه پذیر زودتر سود تخصیصی سال مالی ۱۳۹۵ را به سازمان خصوصی سازی بپردازند این سازمان آن مبالغ را بدون فوت وقت به حساب دیگر مشمولان واریز می‌کند.

بنا بر همین اعلام امروز -شنبه- دور دیگری از پرداخت سود سهام عدالت آغاز شده است. سازمان خصوصی سازی در این مورد گفته به حساب ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از مشمولان سهام عدالت امروز سود سهام عدالت واریز می‌شود که ارزش مجموع آن ۱۲۰ میلیارد تومان است.

سید جعفر سبحانی در این مورد در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: افرادی که سابقا تحت پوشش نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد و بهزیستی بودند اما به دلایلی از پوشش آن نهاد خارج شدند، امروز سود سهام عدالت خود را دریافت می‌کنند. این گروه یکی از چهار گروهی هستند که مبالغی از سود سهام عدالتشان هنوز پرداخت نشده است.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: سهام عدالت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار